کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطعام روزانه 3000 روزه دار در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری مهر , 8 تير 1393 ساعت 12:56

قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: روزانه سه هزار نفر از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در سفره افطاری متنعم می شوند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: ماه رمضان امسال روزانه سه هزار نفر از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از سفره افطاری این آستان مقدس متنعم می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر این آستان مقدس در ماه رمضان عنوان کرد: همچنین مسابقه طرح ثقلین با مشارکت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود و علاقمندان برای دریافت کتابچه این مسابقه می‌توانند به اداره امور تبلیغی خواهران در شبستان نجمه خاتون و به اداره خدمات فرهنگی در صحن صاحب الزمان مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری طرح ملی انس با ثقلین در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در کتابچه راهنمای این طرح ختم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برنامه ریزی شده به طوری که طی ۱۱۰ روز ختم قرآن به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: همچنین جنگ شب‌های آسمانی ویژه خانواده‌ها در صحن جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت موزه آستان مقدس در ماه رمضان تصریح کرد: موزه آستان مقدس همه روزه در ایام ماه رمضان از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده بازدید است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم یادآور شد: در حین ترتیل خوانی عمومی قرآن کریم مسابقه‌ای از آنچه که در نکات تفسیری حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی آمده در سیمای جمهوری زیرنویس می‌شود و علاقمندان می‌توانند پاسخ صحیح را پیامک دهند و به قید قرعه نیز جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24849

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24849/اطعام-روزانه-3000-روزه-دار-حرم-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir