يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 24849

اطعام روزانه 3000 روزه دار در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: روزانه سه هزار نفر از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در سفره افطاری متنعم می شوند.
اطعام روزانه 3000 روزه دار در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: ماه رمضان امسال روزانه سه هزار نفر از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از سفره افطاری این آستان مقدس متنعم می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر این آستان مقدس در ماه رمضان عنوان کرد: همچنین مسابقه طرح ثقلین با مشارکت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود و علاقمندان برای دریافت کتابچه این مسابقه می‌توانند به اداره امور تبلیغی خواهران در شبستان نجمه خاتون و به اداره خدمات فرهنگی در صحن صاحب الزمان مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری طرح ملی انس با ثقلین در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در کتابچه راهنمای این طرح ختم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برنامه ریزی شده به طوری که طی ۱۱۰ روز ختم قرآن به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: همچنین جنگ شب‌های آسمانی ویژه خانواده‌ها در صحن جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت موزه آستان مقدس در ماه رمضان تصریح کرد: موزه آستان مقدس همه روزه در ایام ماه رمضان از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده بازدید است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم یادآور شد: در حین ترتیل خوانی عمومی قرآن کریم مسابقه‌ای از آنچه که در نکات تفسیری حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی آمده در سیمای جمهوری زیرنویس می‌شود و علاقمندان می‌توانند پاسخ صحیح را پیامک دهند و به قید قرعه نیز جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgy79x.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما