?>?> 7000 نوآموز در قم تحت سنجش سلامت قرار گرفتند | قم نیوز
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 24863

7000 نوآموز در قم تحت سنجش سلامت قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز‌: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش و سلامت در قم تاکنون هفت هزار نفر در پایگاه های اولیه و تخصصی سنجش شده اند و پیش بینی می شود بالغ بر 21 هزار نفر سنجش شوند.
7000 نوآموز در قم تحت سنجش سلامت قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، علیرضا کبیری اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح سنجش و سلامت در قم تاکنون هفت هزار نفر در پایگاه های اولیه و تخصصی سنجش شده‌اند و پیش بینی می‌شود بالغ بر ۲۱ هزار نفر سنجش شوند.

وی با اشاره به انجام سنجش نوآموزان تا شهریورماه بیان داشت: بهتر است خانواده‌ها نوآموزان خود را در موعد مقرر به پایگاه‌های سنجش آورده تا بتوانند بعد از آن نسبت به ثبت نام آنها اقدام کنند.
ارائه پرونده سلامت از لزومات ثبت نام نوآموزان است

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد: ارائه پرونده سلامت برای ثبت نام نوآموزان در اول ابتدایی لازم و ضروری است درغیر این صورت ثبت نام نوآموز کامل نمی‌باشد.

وی ابراز داشت: بهداشت دهان و دندان بیشترین مشکلی بود که نوآموزان داشتند و برای رفع آن نوآموز به پایگاه‌های تخصصی معرفی می‌شود.

کبیری افزود: با توجه به محدود شدن تعداد پایگاه‌ها تا شهریورماه، بهتر است والدین هر چه سریع تر فرم معرفی نامه خود را به پایگاه معرفی شده ارائه دهند تا زمان سنجش آنها به تأخیر نیافتد.

گفتنی است امسال ۱۰ پایگاه اولیه سنجش سلامت نوآموزان و همچنین یک پایگاه تخصصی در استان قم فعال است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc14qi.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما