قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: موضوع اجتناب ناپذیر، تلاش و مدیریت جهادی برای آمادگی هرچه سریعتر دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) برای انتقال دانشجویان به آن است.
مدیریت جهادی عامل موفقیت پروژه دانشگاه حضرت معصومه (س) قم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از پروژه ۱۰۰ هکتاری مکان اصلی دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) قم با بیان اینکه وجود کمبود بودجه و همچنین وسعت مکان در حد ۱۰۰ هکتار که به دشواری های کار می افزاید در کل این طرح پیشرفت خوبی داشته است, اظهار کرد: موضوع اجتناب ناپذیر، تلاش برای آمادگی هرچه سریعتر این مکان برای انتقال دانشجویان به آن است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای تخصیص منابع مالی در استان با مشکلات زیادی روبرو هستیم افزود: با توجه به اهمیت وجود این دانشگاه در استان قم و پیشرفت آن برای مسئولان کشوری، مبلغ قابل توجهی از بودجه مصوب استان قم به این دانشگاه اختصاص می یابد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از پروژه های کشور با کمک خیرین به سر انجام می رسد، تصریح کرد: این دانشگاه هم می تواند از گزینه های مورد حمایت آن ها باشد که این موضوع هم پیگیری می شود.

امیر آبادی به اهمیت ایجاد صحیح زیر ساخت ها در بدو عملیات عمرانی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها باید طوری باشد که زیرساخت های تعیین شده جوابگوی تمام نیازهای شما در سال های آتی هم باشد از همین رو ما نیز تلاش می کنیم تا با تسهیل ارائه نیاز های اولیه ای چون گاز و آب در این امر یاری رسان شما باشیم.

علیرضا باقری ثالث نیز با اشاره به تدوین برنامه بیست ساله دانشگاه ها ظهار کرد: با همت و عنایت مسئولان همه ی گزاره های پیش بینی شده در موعد مقرر انجام شده است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) از تدوین چند نامه در حوزه های مختلف مانند افزایش توان آب دهی چاه، ساخت مسجد، تدفین شهید گمنام، پذیرش دانشجو در دوره دکتریخبر داد و افزود: این نامه ها با حمایت نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسؤولین استانی به مراجع مرتبط ارسال و پیگیری می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgn79x.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما