قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری قم گفت: از لحاظ اعتبارات و بودجه در شرایط سختی قرار داریم که می توانیم با روحیه و مدیریت جهادی از این دوران بدتر گذر کنیم و به شرایط قابل قبولی برسیم.
تلاش دستگاه‌های اجرایی با مدیریت جهادی برای سازندگی استان قم
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در جلسه شورای اداری استان در سال ۹۳ که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شده بود، با تجلیل از کلیه مدیران و دستگاه های اجرایی استان قم در خدمات رسانی به زائران و مسافران در مناسبت های نیمه شعبان، سالگرد امام (ره) و نیمه شعبان اظهار کرد: امیدواریم دستگاه های اجرایی با تلاش وکوشش و روحیه جهادی به وظایف خود عمل کنند تا رضایت مردم و خداوند را جلب کنند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به بحث تخصیص اعتبارات به استان قم افزود: از لحاظ اعتبارات و بودجه در شرایط سختی قرار داریم که می توانیم با روحیه و مدیریت جهادی از این دوران بدتر گذر کنیم و به شرایط قابل قبولی برسیم.

وی افزود: براساس محدودیت منابع مالی تخصیصی برای طرح های عمرانی نداشتیم اما با پیگیری های انجام شده امیدواریم تا پایان تیرماه اولین تخصیص رادر بحث های عمرانی داشته باشیم.

رضوی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات سال قبل در راستای مباحث عمرانی داشتیم باید مباحث را مدیریت مالی کنیم، تصریح کرد: در سال ۹۳ در بخش آبفای شهری و روستایی و راه و شهرسازی امدواریم که بتوانیم در قالب اعتبارات عدد و ارقام بهتری بگیریم.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی قرار داریم، خاطرنشان کرد: قاعدتا باید متکی به توان داخلی باشیم تا آسیب پذیری کمتری برای کشور و استان داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه با اتکا به توان داخلی در حد توان خود می توانیم از منابع استفاده بهتری داشته باشیم گفت: تکیه به توان و نیروی داخلی همواره تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و دولت نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

رضوی بردقت دستگاه ها در راستای اجرای وظایف و تکالیف تعریف شده تاکید کرد و افزود: لازم است مردم در کارها مشارکت داشته باشند، از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده شود.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به سهمیه های ارزی استان ها بیان کرد: سهمیه ارزی که برای استان تعریف شده رقمی حدود ۶۵۰ میلیون دلار برای استان قم در نظر گرفته اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد دستگاه ها برای دریافت اعتبارات مشکلی ندارند، خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه ای استان قم در بودجه ۹۲-۹۳ در تملک دارایی ۵ و چهار دهم درصد افزایش داشته است.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری قم تصریح کرد: استان قم فرهنگی محسوب می شود از همین رو اعتباری بالغ بر ۱۲۷۰ میلیارد تومان برای ان تعریف شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaionu.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما