سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 24913

صبای قم به مصاف تیم ملی فوتبال امید می‌رود‌

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم به منظور شناسایی ترکیب خود در آستانه لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ملی فوتبال امید می‌رود.
صبای قم به مصاف تیم ملی فوتبال امید می‌رود‌
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا که خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال آماده می‌کند به زودی در مسابقه ای دوستانه با تیم ملی امید روبرو می‌شود تا توانایی نفرات تازه وارد خود را محک بزند.

صبای قم از ۲۷ خرداد ماه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم را در اردبیل شروع کرد و مقرر شد پس از تمرینات فشرده در این منطقه خود را برای بازی‌های تدارکاتی آماده کند.

شاگردان صمد مرفاوی پس از پایان اردوی تدارکاتی خود در منطقه شمال غربی کشور در قم تمرین و سپس دیدار دوستانه خود را در تهران برابر شاگردان ادواردو وینگادای پرتغال برگزار می‌کنند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز نهم مرداد ماه آغاز می شود و کادر فنی تیم صبای قم تلاش می‌کند در مدت زمان باقی مانده تا آغاز لیگ ضمن شناسایی ترکیب نهایی خود، از بعد روانی نیز وضعیت خود را به شرایط ایده آل برساند.

صبا که امسال برای نخستین بار تمرینان خود را به قم منتقل کرده است در شرایط حساسی قرار گرفته و امیدوار است حضور این تیم در قم و برگزاری مسابقات دوستانه و رسمی در این شهر سبب ارتباط بهتر این تیم با مردم قم شود.

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در نخستین بازی تدارکاتی خود به مربیگری وینگادای پرتغالی به مصاف ذوب‌آهن رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شدند و قرار است که پیش از دیدار با تیم صبای قم یک دیدار دوستانه دیگر با نفت تهران برگزار کند در حالی که زمان دقیق این مسابقات مشخص نشده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip3ar.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما