سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 24929

گلایه مدیرکل پست از سهمیه کم صدور کارت هوشمندی ملی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم گفت: در سال های گذشته پست بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای صدور سریع کارت هوشمند ملی در قم سرمایه گذاری کرد ولی با کاهش سهمیه این سرمایه راکد مانده است.
گلایه مدیرکل پست از سهمیه کم صدور کارت هوشمندی ملی قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل پست استان قم که صبح امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: سال گذشته بنا بر این شد که صدور کارت ملی هوشمند در قم آغاز شود و در عرض ۶ ماه، ۷۵۰ هزار کارت هوشمند ملی صادر و تحویل شود.

محمد حسین رحیمی افزود: برای رسیدن به این هدف، در اوج تحریم‌ها، دستگاه‌های اسکن چهار انگشتی با هزینه ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان خریداری شد و سالن‌های برای حضور هزار نفر تجهیز شد اما اکنون به دلیل سهمیه ارائه شده، تنها روزی ۵۰ نفر مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: توزیع کارت هوشمند ملی از دیگر کارهایی است که پست می‌تواند انجام دهد زیرا پست مدارک هویتی و حتی سند را توزیع می‌کند و در این زمینه نیز می‌تواند موفق عمل کند تا ازمیزان سفرهای درون شهری کاسته شود.

مدیرکل پست استان قم خاطرنشان کرد: پست در ز مینه هزینه دریافتی از توزیع مدارک هویتی نیز جای بازنگری را ضروری می‌داند زیرا این هزینه کم است و جوابگوی هزینه‌های صورت گرفته نیست.

فرماندار قم: ثبت احوال بیشترین بهره وری را در میان دستگاه های اداری قم دارد

فرماندار قم دیگر سخنران این جلسه بود که با اشاره به کارآیی ثبت احوال در قم، اظهار کرد: ثبت احوال استان قم بیشترین بهره وری را در بین دستگاه‌های اداری قم داشته است و از زمانی که به عنوان پایلوت انتخاب شده است، این فعالیت‌ها بیشتر شده است

اسماعیل زارعی کوشا افزود: انتخاب قم به عنوان پایلوت باعث فعالیت بیشتر این دستگاه شده است که شاهد ۸ ساعت کار مدام این عزیزان بوده‌ایم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf11d0.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما