چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 24957

تیم کشتی قم مغلوب شهدای هفتم تیر تهران شد

قم نيوز : قم نیوز:تیم کشتی قم در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ کشور مغلوب شهدای هفتم تیر تهران شد.
تیم کشتی قم مغلوب شهدای هفتم تیر تهران شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه مرحله نخست از رقابت‌های جایزه بزرگ فصلی کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم کشتی استان قم که با نام صبا در این مسابقات شرکت کرده برابر شهدای هفتم تیر شکست خورد تا نخستین باخت را تجربه کند.

فرنگی کاران قمی مرحله نخست از مسابقاتجایزه بزرگ فصلی کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با اقتدار آغاز کردند و دو بازی پی در پی مقابل تیم‌های دانشگاه پیام نور تهران و شورای شهر و شهرداری کرج پیروز شدند اما سومین مسابقه، نتیجه متفاوتی داشت.

تیم کشتی صبای قم که از حضور تعدادی از ملی‌پوشان صاحب نام کشتی کشور نیز استفاده می‌کند در مسابقه نخست این مرحله موفق شد پیام نور تهران را شکست دهد و این تیم را با حساب ۶ بر ۲ شکست داد و در دومین مسابقه برابر تیم کشتی فرنگی شورای شهر و شهرداری کرج با حساب ۵ بر ۳ برنده شد.

کشتی گیران قمی در سومین مسابقه در سالن شهید بابایی قزوین حریف تیم کشتی فرنگی شهدای هفتم تیر تهران نشدند و در پایان جدالی حساس و نفس‌گیر با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ برابر حریف خود شکست خوردند و نخستین باخت این فصل را متحمل شدند.

شاگردان روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم کشتی قم با وجود این شکست کماکان به کسب موفقیت در مسابقات آینده امیدوارند در حالی که می‌دانند که برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها کار ساده‌ای پیش رو ندارند.

نماینده کشتی قم با این پیروزی امیدوار است که در چهارمین مسابقه خود از مرحله نخست پیکارهای کشتی فرنگی جایزه بزرگ فصلی باشگاه‌های کشور برابر تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک پیروز شود و ضمن جبران باخت برابر تیم شهدای هفتم تیر تهران‏، ‌ بار دیگر صدرنشینی را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguy9x.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما