شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 25063

اطعام ایتام تحت پوشش کمیته امداد قم با حضور لاریجانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: تعدادی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اطعام شدند.
اطعام ایتام تحت پوشش کمیته امداد قم با حضور لاریجانی
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی اطعام خانواده‌ها و ایتام تحت پوشش کمیته امداد را یکی از اقدامات این کمیته در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: اطعام نیازمندان هرساله در قالب‌های مختلف با حضور مسئولین و شخصیت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی گفت: امسال نیز اطعام خانواده ها در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است چرا که معتقدیم با این اقدام مسئولین از نزدیک در جریان وضعیت خانواده ها قرار میگیرند.

جلالی ادامه داد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان تعداد صد نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در مجلس شورای اسلامی مهمان دکتر لاریجانی و برخی نمایندگان مجلس شدند که در این ضیافت افطاری هدیه ای به مبلغ صد هزار تومان به دانش اموزان اهداءشد.

جلالی تصریح کرد: همچنین تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام و خانواده هایشان نیز شب گذشته افطاری خود را با حضور دکتر لاریجانی در مجتمع وتوس قم آغاز کردند که در پایان کارت هدیه صد هزار تومانی از طرف دکتر لاریجانی به خانواده های ایتام اهداء شد.

کمک ۲۲ میلیون ریالی برای خرید تلویزیون برای ایتام

یک خیر که حامی یکی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قم می باشد مبلغ ۲۲ میلیون ریال به ایتام کمک کرد.

یکی از اقدامات بسیار مهمی که در کمیته امداد قم در حال انجام است تحت پوشش قرار دادن ایتام است.

بر اساس این گزارش، در طول سال برای این ایتام حامیانی مشخص می‌شوند که آنها به طرق مختلف از این ایتام حمایت می‌کنند.

این گزارش می افزاید: در ماه مبارک رمضان هر سال نیز برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد برای خانواده های تحت پوشش بویژه ایتام پیش بینی می‌شود که جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین و حامیان از جمله آن است

و در این راستا خیرین در قالب حامی برای ایتام خدمات و برنامه هایی را مدنظر قرار می دهند و برخی مواقع به صورت چهره به چهره با آنان روبرو می شوند.

در این خصوص یکی از خیرین که حامی یکی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قم است مبلغ ۲۲ میلیون ریال جهت خرید تلویزیون برای یک خانواده پنج نفره کمک کرد.

کمک حامیان برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد قم در ماه مبارک رمضان

معاون حمایت کمیته امداد قم از کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد قم خبرداد.

مهدی عسگری با اعلام این مطلب اظهار داشت: طرح اکرام ایتام کمیته امداد یکی از برنامه هایی است که در ایام مختلف به خصوص ماه مبارک رمضان با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: در قالب این طرح کمک هایی از طرف حامیان به ایتام می شود، ضمن اینکه آنان در ایام ماه مبارک رمضان اطعام نیز می‌شوند.

معاون حمایت کمیته امداد قم با اشاره به کمک ۷۴ میلیون ریالی یکی از خیرین جهت ایتام گفت: این حامی مبلغ ۷۴ میلیون ریال جهت خرید سبد کالا و توزیع آن در بین خانواده های ایتام کمک نمود.

وی همچنین افزود: یکی از خیرین نیز که حامی ده یتیم می باشد مبلغ ده میلیون ریال برای خرید سبد کالا کمک نمود.

کمک به دو یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط استاد دانشگاه قم

یک استاد دانشگاه در ماه مبارک رمضان به دو یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قم کمک کرد.

یک استاد دانشگاه به همراه همسرش با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره)قم به دویتیم تحت پوشش این کمیته کمک کردند.

بر اساس ین گزارش، این زوج مبلغ ده میلیون ریلل به صورت نقد و همچنین تعدادی سبد کالا نیز به این ایتام کمک نمودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmxd0.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما