يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 25085

فضای سبز قم طی چند سال اخیر از بین رفته است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای سبز در چند سال اخیر در قم از بین رفته است و باغ ها و مناطق سبز تبدیل به ساختمان‌های تجاری شده‌اند.
فضای سبز قم طی چند سال اخیر از بین رفته است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی، در مراسم روز ملی شهرداری‌ها که شامگاه شنبه در سالن مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: راهی را که شورای سوم در زمینه هوشمند سازی فعالیت‌های شهرداری در دست اقدام داشت، شورای چهارم با جدیت دنبال می‌کند و در این زمینه برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی مسئله ایجاد فضای سبز و اهمیت به این موضوع را یکی از موضوعات مورد توجه شهرداری و شورای شهر عنوان کرد و گفت: فضای سبز در چند سال اخیر در قم از بین رفته است و باغ ها و مناطق سبز تبدیل به ساختمان‌های تجاری شده‌اند.

نماینده قم در مجلس افزود: احداث بوستان جوان، بوستان ثامن و بوستانی در شمال شرقی جاده قنوات از اقداماتی است که می‌تواند قم را به سرسبزی سال‌های دور خود نزدیک گرداند.

وی مسائل و مشکلاتی را که شهرداری‌ها با آن دست به گریبان هستند با توجه به روز ملی شهرداری‌ها در این جلسه مورد توجه قرار داد و گفت: برخی شهرداری‌ها از طریق تراکم و پروانه‌های ساختمانی درآمدزا هستند، طرحی نوشته شده و در کمیسیون‌های اقتصادی و بهداشت مورد بحث قرار گرفته است که با توجه به آن درآمد پایدار برای شهرداری وصول شود.

شهرداری و شورای شهر خدمتگزار مردم هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که خدمت به قم و زائران و مجاوران این شهر را مهم خواند و ارزش خدمت از دیدگاه اسلام را بسیار بالا عنوان کرد.

ولی الله بیاتی، افزود: دین اسلام یک دین اجتماعی است و هر قسمتی که سخن از خدمت به مردم است پاداش بزرگی را در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر مرجعی برای ارائه خدمت به مردم هستند و باید ارزش و جایگاه خدمتگزاری را بدانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjiye8.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما