دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 25127

۲ هزار بسته غذایی میان نیازمندان قمی توزیع شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: طرح سفره‌های آسمانی با همکاری خیران استان قم وهمکاری هلال احمر در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در این طرح بالغ بر ۲ هزار بسته مواد بین نیازمندان توزیع می‌شود.
۲ هزار بسته غذایی میان نیازمندان قمی توزیع شد
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان با اشاره به برنامه های هلال احمر قم ویژه ماه رمضان، اظهار کرد: طرح سفره‌های آسمانی با همکاری خیران استان قم وهمکاری هلال احمر در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در این طرح بالغ بر ۲ هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر، خرما، گوشت، مرغ و ماکارونی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به توزیع ۱۵۰۰بسته سبد کالا بین نایزمندان استان، افزود: هلال احمر قم از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۱۵۰۰ بسته از ۲۰۰۰ بسته سبد کالا را بین نیازمندان استان توزیع کرده‌است.

وی با اشاره به هزینه هر بسته سبد کالای توزیع شده، تصریح‌کرد: در این سبد کالا ها سعی شده است که اقلام ضروری و نیاز اصلی خانوارها با ارزش هر بسته معادل با ۸۵ هزار تومان گنجانده شود.

گلفشان با اشاره به برنامه تجلیل از امدادگران هلال احمر، عنوان‌کرد: شب گذشته در مسجد مقدس جمکران به ۹۰۰ نفر از اعضای هلال احمر افطاری داده شد و از برترین های هلال احمر نیز تقدیر و تجلیل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به تامین دارو برای نیازمندا از سوی هلال احمر، گفت: هلال احمر قم با همکاری خیران بخشی از نیازهای داروی مردم نیازمند را نیز تامین می کنند و داروهایی که قیمت بالایی دارند را با قیمت پایین در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

وی با اشاره به برنامه های هلال احمر در شب های قدر، خاطرنشان‌کرد: هلال احمر قم در شب های قدر در مساجدی که پایگاه هلال احمر دارد، با بسته های تغذیه پذیرای مردم مومن و شب زنده استان است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcguq9x.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما