دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 2513

تاکید استاندار قم بر بهسازی بوستان‌های شیخ‌آباد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از نقاط مختلف به ویژه بوستان‌های شهری و همچنین نقاط حاشیه‌ای شهر قم در منطقه شیخ‌آباد بازدید کرد.
تاکید استاندار قم بر بهسازی بوستان‌های شیخ‌آباد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ‌در بخشی از سفر خود به منطقه محروم شیخ‌آباد قم، از بوستان بزرگ منطقه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید بر بهسازی این بوستان به شکلی مناسب تاکید کرد و گفت: باید این بوستان به شکلی مناسب طراحی شود تا هم مردم منطقه و هم مسافرانی که از بلوار کمربندی امام علی(ع) تردد می‌کنند بتوانند از این بوستان استفاده کنند.

استاندار قم همچنین گفت: باید نسبت به احداث مجتمع فرهنگی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و... در این بوستان اقدام شود تا مردم منطقه و مسافران بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

استاندار قم در ادامه از حریم کمربندی قم و برخی از زمین‌هایی که بلا تکلیف رها شده بازدید کرد و خواستار تشکیل جلسه‌ای در خصوص تعیین تکلیف این زمین‌ها شد.

موسی‌پور تاکید کرد: باید اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد تا مالکان این زمین‌ها نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های خود اقدام کنند و اگر اقدامی در این زمینه صورت نگرفت شهرداری باید وارد عمل شده و این زمین‌ها را به فضای سبز تبدیل کند.

وی همچنین با اشاره به وجود فاضلاب در نهرهای منطقه گفت: متاسفانه اصل مسئله به خود مردم باز می‌گردد اکثر خانه‌ها فاضلاب خود را در کوچه رها کرده و این فاضلاب به یک منبع آلوده‌کننده، بدبو و متعفن تبدیل می‌شود.

استاندار قم تاکید کرد: مردم باید خود در این زمینه مشارکت داشته باشند و با حفر چاه در منازل از رها کردن فاضلاب در کوچه‌ها و جوی‌ها خودداری کنند.

وی اضافه کرد: البته شهرداری و جهاد کشاورزی نیز هرچه سریع‌تر نسبت به بهسازی و کانال کشی نهرهای منطقه اقدام خواهند کرد.

موسی‌پور در ادامه بازدید از منطقه محروم شیخ‌آباد از حریم ریل راه آهن و بلوار در حال ساخت در این بخش، بلوار ۱۶ متری منطقه و... بازدید کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید به مشکلات مردم رسیدگی کرده و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد که نسبت به حل این مشکلات برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.sqia2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما