دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 25136

راه‌های سلبی دیگر پاسخگوی مقابله با ماهواره‌ها نیست

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم با اشاره به اینکه راه‌های سلبی دیگر پاسخگوی مقابله با ماهواره‌ها نخواهند بود، گفت: ما باید با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر ایجابی از برخوردهای نامناسب جلوگیری کنیم.
راه‌های سلبی دیگر پاسخگوی مقابله با ماهواره‌ها نیست
به گزارش قم نیوز، محمدرضا موحد در حاشیه نمایشگاه «رهایی از بند دجال واره» هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی مردم با آسیب‌های دجال واره دانست و اظهار کرد: ما نباید از هیچ اقدامی برای روشن سازی مردم جامعه دریغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول این ۳۵ سال نتوانستند لطمه‌ای به ما وارد کنند، ابراز کرد: دشمنان امروزه به این باور رسیده‌اند که با هدف قرار دادن اعتقادات و باور‌های مردم می‌توانند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم خاطرنشان کرد: دشمن نتوانسته در زمینه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی به نتیجه رسیده و امروزه از تمام توان خود در جبهه فرهنگی استفاده و با ابزار مختلف به مردم تهاجم وارد می‌کند.

موحد جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را بیان کرد و یادآور شد: ما اگر جان خود را هم در این راه فدا کنیم کم است و مرگ در این راه جز شهادت نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه راه‌های سلبی دیگر پاسخگوی مقابله با دجال واره‌ها نخواهند بود، ادامه داد: ما باید با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر ایجابی از برخوردهای نامناسب جلوگیری کنیم.

موحد با اشاره به نقشه‌های پلیدانه دشمن در استفاده از شبکه‌های دجال واره تصریح کرد: بهترین راهکارها باید شناسایی شود و مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانیم از راه‌های مختلف به مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن بپردازیم.

وی از بسیجیان به عنوان پرچمداران بصیرت نام برد و گفت: بسیجیان همانند همیشه با حضور خود در صحنه‌های مختلف اقدامات بسیار اثر بخشی انجام خواهند داد و برنامه‌های بصیرتی تا کنون در سطح رده‌های بسیج انجام شده و در آینده نیز شاهد انجام آن خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگی استان قم خاطرنشان کرد: مردم از برنامه‌های فرهنگی بصیرتی استقبال مناسبی خواهند داشت و به بهترین نحو از آن برنامه‌ها بهره خواهند برد.

موحد عنوان کرد: نهادها و سازمان‌های فرهنگی استان هم‌پوشانی مناسبی در راستای انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارند و امیدواریم شاهد افزایش روز افزون این برنامه‌های مشترک در سطح استان قم باشیم.

وی با اشاره به تهاجمات گوناگون دشمن در زمینه تخریب افکار عمومی اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه سعی در ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه را دارند و ما باید با اقدامات بصیرت افزایی در میان مردم به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3q9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما