دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 25138

توزیع نان صلواتی در قم همزمان با ۱۵ ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز:‌معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: برای آشنایی مردم با کرامت امام حسن مجتبی(ع) در روز میلاد این امام بزرگوار در برخی از نانوایی هایی که شناسایی شده اند نان رایگان و صلواتی به مردم عرضه می شود.
توزیع نان صلواتی در قم همزمان با ۱۵ ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود نجاریان زاده با اشاره به برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: بهترین کار در زمان میلاد با کرامت این امام کریم، آشنا کردن مردم با سبک زندگی و احسان امام حسن مجتبی(ع) است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به جشن میلاد امام حسن(ع)در مساجد، افزود: در مساجدی که هم نام با امام حسن مجتبی(ع) باشند نیز به طور ویژه و اختصاصی جشن هایی برگزار می شود ودر این روز نیز مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به کرامت و بخشش امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: برای آشنایی مردم با کرامت امام حسن مجتبی(ع) در روز میلاد این امام بزرگوار در برخی از نانوایی هایی که شناسایی شده اند نان رایگان و صلواتی به مردم عرضه می شود تا فرهنگ اطعام و کرامت این امام بزرگوار در اذهان مردم تجلی پیدا کند.

حجت الاسلام نجاریان زاده با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در روز میلاد، عنوان کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) از سوی مرکز امور قرآنی جشن های قرآنی همراه با مسابقات و تلاوت های قاریان بین المللی برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان تبیلغات اسلامی قم، با اشاره به برگزاری ایستگاه های صلواتی و مراسم های جشن، خاطرنشان کرد: در هیئت هایی که هم نام امام حسن(ع) هستند نیز مراسم های ویژه جشن، برنامه های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی برگزار می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivzar.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما