دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 25154

اثر منفی تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام روی کیفیت چمن

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با بیان این که تمرین تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام روی کیفیت چمن اثر منفی می‌گذارد گفت: ۲۰ درصد آب موردنیاز این ورزشگاه از آب شهری تامین می‌شود.
اثر منفی تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام روی کیفیت چمن
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی درباره وضعیت فعلی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در آستانه آغاز لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کیفی چمن بسیار خوب است و مراقبت و آبیاری مطلوب و اصولی روی زمین صورت گرفته اما نگهداری زمین چمن نیز اصل مهمی است.

وی گفت: تیم فوتبال صبای قم با توجه به آماده نشدن زمین چمن ورزشگاه هلال احمر، تا پیش از بازی برابر تیم ملی امید در ورزشگاه یادگار امام تمرین کرده و فشار تمرینی صبا روی زمین چمن اثر منفی می‌گذارد.

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم افزود: در صورتی که صبا بخواهد تمریناتش را در ورزشگاه یادگار امام ادامه دهد نمی‌توانم قولی مبنی بر کیفیت مطلوب چمن در آغاز مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال بدهم.

محمدی بیان کرد: در حال حاضر چاه‌هایی که آب مورد نیاز برای ۲ نوبت آبیاری روزانه زمین چمن ورزشگاه را تامین می‌کنند نیاز به لایروبی دارند که برای این موضوع یکی دو ماه پیش اقدام به درخواست کردیم که هنوز نتیجه‌ای دریافت نشده است.

وی عنوان کرد: ۸۰ درصد آب مورد نیاز آبیاری چمن ورزشگاه از چاه‌های حفر شده و ۲۰ درصد از آب شهری تامین می‌شود و در صورت قطعی آب شهری به هر دلیلی ،با مشکل مواجه می‌شویم.

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در مورد وضعیت اسکوربورد این ورزشگاه تصریح کرد: برای انجام تعمیرات اسکوربورد درخواست داده‌ایم اما در این مورد هم هنوز اقدامی نشده و به طور کلی ورزشگاه دچار اشکالات تاسیساتی است که امیدوارم تا زمان آغاز لیگ بر‌تر چاره‌ای برای این اشکالات اندیشیده شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در سقف بیرونی ورزشگاه دچار اشکال هستیم و در داخل ورزشگاه نیز مشکلاتی داریم برای مثال سقف رختکن ما دچار نشتی است و اگر بارندگی صورت بگیرد آب وارد رختکن می‌شود و این برای ورزشگاهی که قرار است در لیگ حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد زیبنده نیست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما