سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 25160

راهپیمایی روز قدس تحکیم بخش وحدت مسلمانان است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس تحکیم بخش وحدت میان مسلمانان است.
راهپیمایی روز قدس تحکیم بخش وحدت مسلمانان است
به گزارش قم نیوز، ˈنصرت الله لطفیˈ عصر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس افزود: ادعای دروغین جنگ شیعه و سنی باید با برگزاری راهپیمایی روز قدس خنثی شود و ثابت کنیم جایی که مصلحت دین مبین اسلام است همه مسلمانان وحدت بین خود را تحکیم می بخشند.

وی با اشاره به حساسیتهای راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: توطئه داعش در عراق شیطنت مشترک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن افکار عمومی از حمایت از فلسطینیان است تا حاشیه امنی برای اشغالگران ایجاد شود.

لطفی اظهار داشت: آنچه تحت عنوان تجزیه عراق تحت عنوان گروه مزدور داعش مطرح است تهدیدی برای جهان اسلام است و قطعا هدف اصلی آنها تامین امنیت اسرائیل غاصب است لذا نمادی که خنثی کننده این توطئه است برگزاری مناسب راهپیمایی روز جهانی قدس می باشد.

وی گفت: باید برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا مردم به خوبی از فرصت دفاع از اسلام استفاده کرده و در راهپیمایی حضور یابند.

لطفی درادامه اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی معاون اول رییس قوه قضاییه نیز در پایان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سخنرانی خواهد کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری باشکوه و منسجم راهپیمایی آحاد مردم قم تاکید کرد و گفت: شهروندان از سراسر قم از جمله شهرک پردیسان دراین راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و یک صدا شعار حمایت از فلسطین را سر می دهند.

وی افزود: با وجود بعد مسافت ، به دلیل اینکه منطقه پردیسان یکی از مناطق شهر قم محسوب می شود ، لذا مردم ساکن دراین شهرک نیز به جمع راهپیمایان روز قدس درقم خواهند پیوست تا راهپیمایی باشکوه و دشمن شکنی دراین استان برگزار شود.

مدیرکل سیاسی استانداری قم نیز در این جلسه خواستار منسجم شدن همه گروه ها و احزاب برای برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس قم شد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد حسین ذاکری ˈ افزود: روز قدس روز دفاع از مظلوم و انسجام ملی به شمار می رود و مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر امور وحدت آفرین در این عرصه ها تاکید دارند.

وی گفت: دعوت از گروه های سیاسی مختلف برای حضور در راهپیمایی بسیار مهم است و استانداری قم نیز جریان های سیاسی و تشکل های فعال را برای حضور در راهپیمایی دعوت می کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzf0x.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما