چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 25208

پاسخگویی به سئوالات و شبهات در بوستان نجمه

قم نيوز : قم نیوز: به همت آستانه مقدس حضرت معصومه(س) در بوستان نجمه به سئوالات، شبهات و مسائل شرعی مردم پاسخ داده می‌شود که در این راه از کارشناسان مطرح حوزوی استفاده می شود.
پاسخگویی به سئوالات و شبهات در بوستان نجمه
به گزارش قم نیوز، پاسخگویی به مسائل شرعی، پاسخ به شبهات و مشاوره یکی از مسائل مهمی است که همیشه مورد توجه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) بوده است، به همین منظور از سوی آستانه مقدس حضرت معصومه(س) در بوستان نجمه به سئوالات، شبهات و مسائل شرعی مردم پاسخ داده می شود که در این راه از کارشناسان مطرح حوزوی استفاده می شود.

آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) امسال در ماه مبارک رمضان در کنار برنامه سه دوره ترتیل خوانی حرم مطهر، برنامه های جنگ رمضان ویژه بعد از بعد از افطار در صحن جوادالائمه، از تمامی فرصت ها برای نشر معارف اهل بیت(ع) استفاده می کند و در این این راستا نیز ویژه برنامه های فرهنگی بوستان نجمه را در دستور کار خود قرار داده است.

فعالیت‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از ۱۸ تیرماه به شکل رسمی افتتاح می‌شود و در این بوستان خانواده‌ها علاوه بر بهره‌گیری از فضای تفریحی بوستان، از برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز استفاده می کنند.

در این بوستان، مربیان و کارشناسان مربوط به امور کودک و نوجوان با اجرای برنامه های متنوع شعرخوانی، قرائت سوره های کوچک قرآن کریم و اجرای مسابقات، در ارائه مفاهیم قرآنی و دینی و آموزه های اسلام ناب به آنان تلاش می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7x9x.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما