چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 25214
با حضور نمایندگان برخی دستگاه های استان قم،

کارگروه تخصصی امداد و نجات و اموزش همگانی برگزارشد

قم نيوز : قم نیوز: کارگروه تخصصی امداد و نجات و اموزش همگانی با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر و نمایندگانی از دستگاهها و ادارات مختلف استان در سالن جمعیت هلال احمر برگزارشد.
کارگروه تخصصی امداد و نجات و اموزش همگانی برگزارشد
یه گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم،دکتر محمد گل فشان در این کارگروه ضمن توصیه به همکاری و همراهی برخی دستگاههای استان ابراز امیدواری کرد که سطح آموزشی امدادی ارتقاء پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر در دنیا و حتی کشورمان شاهد بلایای طببیعی مختلف بودیم بیان داشت: باید در بحث اموزشها جدی باشیم تا در مقابل بروز چنین حوادثی اگاهی کامل برای مقابله داشته باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: اگر ما نتوانیم برنامه های اموزشی خود رابه مخاطبین منعکس کنیم در مقابل حوادث عملکرد خوبی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در مقابل بروز یک حادثه قطعا یک دستگاه نمی تواند کاری از پیش ببرد پس لازم است تا همه دستگاهها با هم تعامل داشته باشند.
وی همچنین تصریح کرد: در قم امکان اسکان اضطراری نداریم چرا که اسکان اضطراری باید دارای زیرساخت هایی باشد که در این مورد نیز باید اقدامات مطلوب صورت گیرد.
وی همچنین در خصوص برگزاری مانور با حضور دستگاهها و مسؤلین استان در هفته کاهش بلایای طبیعی سخنانی مطرح کرد.
حیدر داودی معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر قم نیز در این کارگروه در خصوص نحوه برگزاری کارگروه ها و همچنین مصوب صورت جلسه ها و روند ان توضیحاتی ارائه نمود.
گفتنی است در پایان در خصوص برنامه های اموزشی نیز پیشنهاداتی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdox0x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما