چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 25218

ماهواره ابزار استکبار برای انحراف جوامع اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: ماهواره به عنوان یک ابزار در دست استکبار جهانی برای انحراف کشورهای اسلامی امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ماهواره ابزار استکبار برای انحراف جوامع اسلامی است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در سخنانی با اشاره معضلات ماهواره در کشور های اسلامی، اظهار کرد: ماهواره به عنوان یک ابزار در دست استکبار جهانی برای انحراف کشورهای اسلامی امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره ای به زبان فارسی وجود دارد، افزود: بودجه این شبکه های ماهواره ای از طریق استکبار جهانی تامین می شود که در حال ترویج فساد و انحراف در این شبکه ها هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) تصریح کرد: این شبکه‌های ماهواره ای به غیر از انحراف جوامع اسلامی بحث های اقتصادی، سیاسی، وحدت شیعه و سنی را هم مورد هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه وحدت نیاز یک جامعه یکپارچه است، افزود: استکبار جهانی از طریق شبکه های ماهواره ای عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داده اند و برای این مسائل ریشه ای و پایه ای که در اسلام سفارش شده است برنامه ریزی کرده است.

فقیهی با اشاره به اینکه هرکسی که دغدغه فرهنگ را دارد نباید از ماهواره غافل شود، گفت: استکبار جهانی با ابزاری که در اتاق های خلوت ما وارد کرده است و با این ابزار خود را در منازل ما جا داده است را باید به عنوان یک منکر شناسایی کنیم.

وی گفت: امروز اگر یک فرد فرهنگی مضرات ماهواره برای جامعه را نداند از موضوعات روز غافل و عقب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه همه باید با کار گروهی مضرات ماهواره را برای جامعه روشن کنیم، بیان کرد: یکی از رازها و رمز های موفقیت به موقع تشخیص دادن و به موقع عمل کردن است.

وی تصریح کرد: باید دستگاه های اجرایی و نهاد های ذیربط از تولید، نصب ماهواره جلوگیری کنند و مردم را برای جمع آوری آن از جامعه تشویق کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6ini.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما