پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 25253

ترکیب تیم قم در کشتی قهرمانی پشکسوتان کشور

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم کشتی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی قم به رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد.
ترکیب تیم قم در کشتی قهرمانی پشکسوتان کشور
به گزارش قم نیوز، ناصر مهرآراء‌تهرانی با اشاره به حضور سه نماینده از قم در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور،‌ اظهار کرد:‌ هر سه نماینده کشتی استان قم برای شرکت در پیکارهای کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور راهی تهران شده‌اند.

وی اضافه کرد:‌ مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی کشتی اعزامی آزاد و فرنگی کشورمان به پیکارهای جهانی صربستان از امشب و پس از افطار در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و امیدوار به کسب سهمیه در هر دو رشته آزاد و فرنگی هستیم.

مربی تیم کشتی استان قم با بیان اینکه از قم مجید گائینی، مهدی باقری و مهدی میرجمالی برای شرکت در این مسابقات عازم تهران شده‌اند، افزود: برنامه و بخشنامه این رقابت‌ها در حالی مشخص شده که مسابقات کشتی آزاد با نام یادواره زنده یاد سیدمحمد طباطبایی و رقابت‌های فرنگی به نام یادواره زنده یاد فریدون بهنام پور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به اوزان مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: این دوره از پیکارها در اوزان ۵۸،‌ ۶۳،‌ ۶۹،‌ ۷۶،‌ ۸۵،‌ ۹۷،‌ ۱۳۰ کیلوگرم و البته با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام خواهد شد و هر سه نماینده قم در اوج آمادگی برای کسب مدال راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

مهرآراء‌تهرانی با اشاره به گروه‌های شرایط سنی این مسابقات افزود: در گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال کشتی‌گیران متولد سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۸ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که رقابت‌های گروه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال ویژه متولدین سال‌های ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۲ است.

وی عنوان داشت: مسابقات گروه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال ویژه متولدین سال‌های ۱۳۴۲ تا ۱۳۴۷ برگزار می‌شود و کشتی‌گیران ۵۱ تا ۵۵ سال نیز که متولد سال‌های ۱۳۳۷ تا ۱۳۴۲ هستند مجاز به شرکت در این دوره از رقابت‌های پیشکسوتان کشور محسوب می‌شوند.

مربی تیم کشتی استان قم افزود: کشتی‌گیران رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال متولد سال‌های ۱۳۳۲ تا ۱۳۳۷،‌ کشتی‌گیران گروه سنی ۶۱ تا ۶۵ سال متولد سال‌های ۱۳۲۷ تا ۱۳۳۲ و گروه سنی ۶۶ تا ۷۰ سال که متولد سال‌های ۱۳۲۲ تا ۱۳۲۷ هستند حق شرکت در این رقابت‌ها را دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwx9x.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما