جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 25270

رئیس مجلس با خانواده شهدا و ایثارگران قم دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس در دیدار با خانواده جانبازان قمی گفت: جانبازان با تقدیم اعضا و جوارح خویش نقش بسزایی در استقلال و عزت این کشور ایفا کردند؛ زندگی این عزیزان در راه مجاهدت فی سبیل الله تقدیم شد.
رئیس مجلس با خانواده شهدا و ایثارگران قم دیدار کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، علی لاریجانی با خانواده شهیدان یزدان پناه و جانباز ۷۰ درصد عباس صدرآبادی و خانواده آزاده جانباز متوفی حسین نعمتی دیدار کرد و خانواده‌های ایشان را مورد تفقد قرار داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: شهدا و جانبازان مایه عزت و آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در دیدار با پدر شهیدان مهدی و محمد یزدان پناه افزود: خانواده شهدا نور چشم ما هستند، ایشان اسوه‌های صبر و استقامت و ایثار و موجب افتخار نظام اسلامی هستند.

پدر شهیدان یزدان‌پناه نیز در این دیدار مزین کردن نام خیابان‌ها و کوچه‌های قم به نام شهدا را خواستار شد و از مدیرکل بنیاد شهید به دلیل ساماندهی گلزار شهدا و ادامه این روند و نصب تصاویر شهدا در سطح شهر قدردانی کرد.

لاریجانی در ادامه این دیدارها افزود: جانبازان با تقدیم اعضا و جوارح خویش نقش بسزایی در استقلال و عزت این کشور ایفا کردند؛ زندگی این عزیزان در راه مجاهدت فی سبیل الله تقدیم شد.

رئیس قوه مققنه ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای جانبازان سرافراز افزود: امروز مدیر کل بنیاد شهید استان خود از جانبازان گرانقدر بوده و منشا خیر برای خاندان شهدا و ایثارگران استان است. ایشان درد جانبازان را به خوبی درک کرده و در راه خدمت به خانواده شهدا تلاش می‌کند.

لاریجانی همچنین ارتحال آزاده جانباز حسین نعمتی را به خانواده ایشان تسلیت گفت و تصریح کرد: جانبازان زندگی سعادتمندی دارند؛ از شنیدن خبر رحلت ایشان متاثر شدیم و امیدواریم خداوند ایشان را با اولیاء محشور فرماید.

فرزند جانباز سرافراز نعمتی نیز در این دیدار گفت: پدرم با عشق به اسلام و میهن و امام داوطلبانه راهی دفاع از ارزش‌ها شد و امروز من به ایشان افتخار می‌کنم. ایشان هشت سال و پنج ماه در اسارت بودند و ۱۷ سال در بیمارستان‌های مختلف بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدارها با جانباز ۷۰ درصد عباس صدرآبادی که فرزند شهید علی صدرآبادی و برادر شهیدان حسین و اصغر صدرآبادی است دیدار کرد.

جانباز سرافراز صدرآبادی نیز در این دیدار از حل مشکل زمینش بعد از ۱۵سال سخن گفت و افزود: امروز مدیرکل بنیاد همدرد جانبازان بوده و توجه خاصی به خانواده شهدا و جانبازان دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx0d0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما