جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 25271

شریفی، مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم شد

قم نيوز : قم نیوز: ناصر شریفی، از فعالان فوتسال قم و مدیر تیم‌های فوتسال باشگاه ماهان تندیس، مدیر عامل جدید این باشگاه شد.
شریفی، مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم شد
به گزارش قم نیوز، امیر جلالی مالک و مدیرعامل فصل گذشته تیم فوتسال ماهان تندیس قم سرانجام به دوران مدیرعاملی خود در این باشگاه لیگ برتری خاتمه داد تا ناصر شریفی عهده دار مسئولیت مدیرعاملی باشگاه شود.

شریفی که از چهره‌های پرتلاش تاریخ فوتسال قم محسوب می‌شود و سال‌های سال در سمت سرپرست و مدیر تیم‌های فوتسال قم در لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور مشغول به فعالیت بوده، سکان هدایت ماهان تندیس در فصلی آتی را در دست گرفته است.

این در حالی است که جلالی در نشست خبری اخیر خود از احتمال انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه خبر داده و علت استعفای احتمالی خود از مدیرعاملی را خستگی و فشار کاری عنوان کرده بود.

با انتخاب شریفی به عنوان مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس، نگرانی علاقمندان به فوتسال بابت حضور ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال رفع شده تا این تیم با عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ بر‌تر فوتسال باشد.

با انتخاب ناصر شریفی، به نظر می‌رسد ماهان تندیس ظرف روزهای آینده سرمربی فصل جدید خود را معرفی کند در حالی که از گزینه‌های گوناگونی برای نشستن بر روی نیمکت ماهان تندیس نام برده می‌شود.

ماهان تندیس فصل گذشته جایگزین تیم فوتسال صبای قم در لیگ بر‌تر فوتسال شد و در نخستین سال حضور خود در لیگ بر‌تر فوتسال در رده ششم کشور قرار گرفت و در مسابقات جام حذفی فوتسال ایران نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgqx9x.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما