شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 25300

16 مجروح در پنج تصادف جاده ای در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی قم با تشریح تصادفات انجام شده از روز گذشته از مجروح شدن 16 نفر در قم خبر داد.
16 مجروح در پنج تصادف جاده ای در قم
به گزارش قم نیوز، حمید نامداری با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون و مینی بوس در قم گفت:این حادثه در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح رخ داد که ۳ مجروح در پی داشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی قم افزود:همچنین در ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه پژو واژگون شد که در این حادثه نیز ۶ نفر مجروح شدند.

وی در مورد تصادف چند دقیقه قبل در جاده گازران نیز توضیح داد:هم اکنون برخورد خاور با موتور در ابتدای جاده گازران در قم ۲ مجروح بر جای گذاشت که با اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل عملیات احیا در حال انجام است که حال یکی از مجروحان بدخیم است.

نامداری خاطرنشان کرد:همچنین ساعت ۱۱ امروز نیز واژگونی پراید در جاده سلفچگان به دلیجان نیز ۳ مجروح دیگر در بر داشت که پس از حضور آتش نشانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان عنوان کرد:شب گذشته نیز در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در جاده گرمسار انحراف یک دستگاه پژو ۵ مجروح داشت که به دلیل شرایط جاده ، کار امداد رسانی به سختی انجام شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyte8.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما