سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 25531

صدور دفترچه بیمه درمانی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد قمf

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از صدور دفترچه بیمه درمانی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
صدور دفترچه بیمه درمانی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد قمf
به گزارش قم نیوز، جعفر اسدی اصدور دفترچه بیمه درمانی دانشجویی را حرکتی جدید و مفید برای دانشجویان عنوان و اظهار کرد: این حرکت، حمایتی در راستای رفاه حال دانشجویان و پاسخگویی به یکی از تقاضاهای دارای اولویت دانشجویان در زمینه حفظ سلامت است.

وی افزود: دانشجویانی که فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خاطرنشان کرد: با فراخوان ارائه شده، افرادی که تاکنون بیمه خدمات درمانی نداشتند، می‌توانند ثبت‌نام کرده و صاحب دفترچه بیمه شوند.

اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترم تابستانی در دانشگاه برقرار است و تعداد محدودی از دانشجویان از این موضوع مطلع هستند، گفت: درصدد هستیم فراخوان این طرح را مجددا در مهر ماه برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دریافت دفترچه‌های بیمه رایگان است یادآور شد: دانشجویان تنها باید برای هزینه صدور این دفترچه مبلغی بپردازند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تصریح کرد: معمولا اکثر دانشجویان دختر تا پیش از ازدواج تحت بیمه پدر خانواده هستند و پسران نیز تا زمانی که تحصیل می‌کنند تا سن ۲۵ سالگی از خدمات بیمه درمانی بهره‌مند هستند به این ترتیب طیف زیادی از دانشجویان زیرپوشش خدمات بیمه قرار دارند.

اسدی با اشاره به اینکه فراخوان این بیمه طی ۱۰ روز گذشته اعلام شده است، بیان کرد: همه دانشجویان واجد شرایط که متقاضی این امر هستند هر چه سریعتر با مراجعه به سایت این واحد یا امور دانشجویی در این طرح شرکت کنند.

وی هدف از این طرح را برآورده ساختن یکی از نیازهای مهم و حیاتی دانشجویان این دانشگاه در حوزه درمان و کاهش هزینه‌های ناشی از آن دانست و یادآور شد: در این راستا با عقد توافق‌نامه میان صندوق رفاه، بیمه دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه سلامت ایران، این انتظار پس از مدت‌ها عملی شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به راه‌اندازی بیمه تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اشاره و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، پس از برگزاری مناقصه توسط سازمان مرکزی این دانشگاه و شناسایی مناسب‌ترین شرکت بیمه‌گر در خصوص بیمه تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد نیز اقدام خواهد شد که این امر نیز یکی از خدمات مهم و مورد نیاز دانشجویان در زمینه ارتقاء سلامت آنها و خانواده‌هایشان خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfytd0.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما