شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 25811

تحقیقات علمی جهاددانشگاهی خلاءهای جامعه را پر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به پژوهش های انجام شده در جهاددانشگاهی می توان گفت این نهاد نقش مؤثری در حوزه دانشگاهی کشور داشته و سهم عمده ای در این زمینه ایفا کرده است.
تحقیقات علمی جهاددانشگاهی خلاءهای جامعه را پر می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آتش با تاکید بر اهمیت پیشرفت علمی و پژوهشی در توسعه اقتصادی گفت: این نهاد با توجه به فضای انقلابی ـ علمی خویش و با روحیه جهاد مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته در تحولات فرهنگی، علمی و اجتماعی جامعه مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: می توان با اتکاء به توانمندی های خود در مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، حماسه فرهنگی و پیشرفت های پژوهشی نیز موفقیت های بی شماری به دست بیاوریم.

وی وجود روحیه خودباوری جوانان را مورد توجه ویژه قرار داد و اظهار داشت: با جهش های علمی می توان در بسیاری از عرصه ها به موفقیت دست پیدا کرد به شرط اینکه با مدیریت جهادی و عزم ملی توانمندی های خود را باور کنیم و به داشته های خود اتکاء ورزیم.

آتش زر در خصوص دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در سالهای اخیر عنوان کرد:جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و با تفکر اسلامی و روحیه خودباوری یک حلقه واسطه میان بازار کار و مراکز علمی به شمار می رود که می تواند میان جامعه با صنعت و عرصه های سازندگی ارتباط تنگاتنگی ایجاد نماید.

وی خاطرنشان کرد:جهاد دانشگاهی در پیگیری مطالبات رهبرمعظم انقلاب از مراکز علمی و پژوهشی می تواند نقش اثر گذاری داشته باشد و در حقیقت می توان گفت جهاد دانشگاهی با جهاد علمی خود در سالهای گذشته تاکنون به دستاوردهای بی نظیری در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز خرسندی از موفقیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی اظهار داشت:جهاد دانشگاهی در زمینه فناوری های علمی و توانمندی های پژوهشی در سلولهای بنیادی، ترمیم سلولها و بافت های آسیب دیده، درمان ناباوری و تولید دارو گام های بزرگ و ارزشمندی برداشته است .

وی ادامه داد:همچنین این نهاد انقلابی توانسته در ایجاد روحیه خودباوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی و آشنایی با بازار کار و کارآفرینی نیز نقش به سزایی ایفا نماید که قطعا با حمایت های لازم گام های بزرگ تری برخواهد داشت.

آتش زر در پایان تصریح کرد: تولید علم و تبدیل آن به ثروت جان کلام رهبر معظم انقلاب است پس باید همه تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفت تا بتوان همگام با پیشرفت های روز جهان گام برداشت کما اینکه جهاد دانشگاهی گام های بزرگی در تولید علم و تبدیل آن به ثروت داشته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgq79x.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما