شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 25818

امدادرسانی آتش‌نشانان قم در 72 عملیات

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از امدادرسانی نیروهای آتش نشانی در 72 عملیات حریق و ایمن‌سازی در استان خبر داد.
امدادرسانی آتش‌نشانان قم در 72 عملیات
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملکرد ۴ روز گذشته سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: ۷۳ عملیات طی این مدت توسط نیروهای عملیات آتش‌نشانی قم انجام شده است که ۳۵ مورد آن به عملیات حریق، ۳۷ مورد به عملیات ایمن‌سازی و یک مورد به عملیات نجات اختصاص یافته بود.

وی در ادامه افزود: ۳۷ عملیات حریق شامل ۱۴ حریق ضایعات، ۴ حریق خودرو، یک حریق موتورسیکلت، یک حریق نانوایی، یک حریق سفره‌خانه، ۲ حریق درخت، یک زمین سفالی، یک حریق آلاچیق، یک حریق چادر برزنتی، یک حریق تانکر گازوئیل، یک حریق آشپزخانه، یک حریق کوره و یک حریق کارخانه پنبه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به حریق کارخانه پنبه در روستای سیرو واقع در بخش کهک، گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۷ دقیقه روز جمعه به سازمان آتش‌نشانی قم گزارش شد که سریعا نیروها با دو دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حریق هیچ تلفات جانی در پی نداشته و نیروهای عملیات آتش‌نشانی قم بعد از ۳ ساعت موفق به اطفاء حریق در این کارخانه پنبه شدند اظهار کرد: طی این مدت یک عملیات نجات محبوس شدن در آسانسور صورت گرفته است.

جعفری خاطرنشان کرد: ۳۵ عملیات ایمن‌سازی نیز شامل ۱۱ ایمن‌سازی نشت گاز و سوخت از خودرو، ۲ عملیات صید مار، ۲ عملیات صید زنبور، ۹ عملیات بازگشایی درب خودرو، ۲ عملیات قطع آژیر، ۳ عملیات محبوس شدن کودک در منزل و یک مورد گیر کردن سر کودک داخل میله‌های نرده بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjj0x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما