کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«دستجرد» خنک‌ترین نقطه استان قم

خبرگزاری فارس , 11 مرداد 1393 ساعت 18:48

قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم برای دیروز و امروز خنک‌ترین نقطه استان را دستجرد با دمای 23 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی برای امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و غبار در اوایل شب با افزایش ابر موقت پیش‌بینی کرد و گفت: حداکثر سرعت باد ۶۵ کیلومتر در ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

وی حداقل و حداکثر دمای امروز را به ترتیب ۲۴ و ۴۲ درجه سانتی‌گراد اعلام و اظهار کرد: طی دو روز آینده نیز وضعیت جوی به همین صورت خواهد بود ضمن اینکه افزایش دمای یک درجه‌ای برای فردا پیش‌بینی شده و تا پایان هفته این دما ثابت خواهد ماند.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه از روز دوشنبه سرعت وزش باد کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین نقطه استان دستجرد با ۲۳ درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان، شهر قم با ۴۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان برای امروز نیز خنک‌ترین نقطه استان قم را دستجرد با ۲۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دیروز حداکثر و حداقل رطوبت نسبی استان قم به ترتیب ۲۸ و ۹ درصد و امروز بین ۷ تا ۲۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25840

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25840/دستجرد-خنک-ترین-نقطه-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir