شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 25840

«دستجرد» خنک‌ترین نقطه استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم برای دیروز و امروز خنک‌ترین نقطه استان را دستجرد با دمای 23 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.
«دستجرد» خنک‌ترین نقطه استان قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی برای امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و غبار در اوایل شب با افزایش ابر موقت پیش‌بینی کرد و گفت: حداکثر سرعت باد ۶۵ کیلومتر در ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

وی حداقل و حداکثر دمای امروز را به ترتیب ۲۴ و ۴۲ درجه سانتی‌گراد اعلام و اظهار کرد: طی دو روز آینده نیز وضعیت جوی به همین صورت خواهد بود ضمن اینکه افزایش دمای یک درجه‌ای برای فردا پیش‌بینی شده و تا پایان هفته این دما ثابت خواهد ماند.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه از روز دوشنبه سرعت وزش باد کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین نقطه استان دستجرد با ۲۳ درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان، شهر قم با ۴۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان برای امروز نیز خنک‌ترین نقطه استان قم را دستجرد با ۲۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دیروز حداکثر و حداقل رطوبت نسبی استان قم به ترتیب ۲۸ و ۹ درصد و امروز بین ۷ تا ۲۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuvar.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما