يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 23446

وزش باد نسبتاً شدید از فردا در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: فردا در قم وزش باد نسبتاً شدید با سرعت 40 تا 55 کیلومتر با جهت غربی رخ می‌دهد.
وزش باد نسبتاً شدید از فردا در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی اظهار کرد: برای امروز آسمانی نیمه ابری با افزایش ابر و رگبار باران در بعدازظهر را پیش‌بینی می‌کنیم.
 
این مسئول اضافه کرد: فردا نیز آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با باد نسبتاً شدید و در برخی اوقات همراه با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود:‌ همچنین وضعیت هوای استان قم سه‌شنبه نیمه‌ ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده و چهارشنبه و پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری خواهد بود.
 
قاضی با بیان اینکه امروز برای مناطق غربی و جنوبی و فردا نیمه جنوبی استان قم و بخش کهک رگبار باران بیشتری پیش‌بینی شده است،‌ خاطرنشان کرد: همچنین فردا شهروندان قمی با وزش باد نسبتاً شدید با سرعت 40 تا 55 کیلومتر با جهت غربی روبه‌رو خواهند بود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز دمای استان 35 درجه سانتیگراد است، خاطرنشان کرد: دمای استان در هفته جاری بین 34 تا 37 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم اضافه کرد:‌ حداقل دما در هفته گذشته در 26 اردیبهشت‌‌ماه در راهجرد با هشت درجه سانتیگراد و بیشترین دما در 23 اردیبهشت‌‌ماه در کوه سفید با 36 درجه سانتیگراد ثبت شده است.
 
وی همچنین حداقل و حداکثر رطوبت هوای استان در هفته گذشته را به ترتیب هشت درصد در 23 اردیبهشت‌ماه و 91 درصد در 24 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: بیشترین بارش در ایستگاه باران سنجی قلعه‌چم به میزان 16 میلیمتر و میانگین بارش در سطح استان 4.5 میلیمتر بوده است.
 
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdciq5ar.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما