قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسینی بوشهری با استناد به مصوبه شورای گسترش حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مجوز تاسیس یا ادامه فعالیت چهار حوزه علمیه را در داخل کشور ابلاغ کرد.
آیت‌الله حسینی بوشهری تاسیس و فعالیت ۴ مدرسه علمیه را ابلاغ کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری با استناد به مصوبه شماره ۵۵۱،۵۵۲،۵۵۳ و ۵۵۴ شورای گسترش حوزه‌های علمیه اعطای موافقت اصولی تاسیس یک مدرسه علمیه و اعطای مجوز موقت دوساله برای راه‌اندازی یک مدرسه دیگر را اعلام کرد.

شورای گسترش در مصوبه ۵۵۱ و ۵۵۲ جلسه ۱۲۱ با استناد به مصوبه ۶۱۶ شورای عالی حوزه‌های علمیه به ترتیب با اعطای موافقت اصولی تاسیس مدرسه علمیه (برادران) صفا در شهر تهران و مدرسه علمیه دستجرد در قم موافقت کرد.

همچنین این شورا در مصوبه ۵۵۳ و ۵۵۴ جلسه ۱۲۱ خود با استناد به مصوبه ۶۱۶ شورای عالی حوزه‌های علمیه، اعطای مجوز موقت دو ساله به مدرسه علمیه(برادران) امام محمد باقر (ع) شهر دهلران در استان ایلام را به تصویب رساند.

مصوبات جدید شورای گسترش حوزه‌ از سوی آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری که خود رئیس این شورا و مدیر حوزه‌های علمیه کشور است برای ابلاغ و اقدامات اداری و اجرایی به معاونت آموزش و امور حوزه‌ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfecd0.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما