يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 25853

همه دستگاه‌ها برای کاهش موانع پیش روی شهرداری قم همگام شوند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: سعی داریم موانع کار مدیریت شهری قم را به حداقل برسانیم و همه دستگاه ها باید در این زمینه همگام باشند.
همه دستگاه‌ها برای کاهش موانع پیش روی شهرداری قم همگام شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش شنبه شب در مراسم افتتاح پل و زیرگذر بعثت واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: هرچند شاهد کاهش و کمبود بودجه در سطح کشور هستیم ولی مدیریت شهری قم مدیریتی جهادی را در پیش گرفته تا طرح‌های عمرانی به اتمام برسد.

وی افزود: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای احقاق حقوق مردم قم تلاش فراوانی می‌کنند و رئیس مجلس هم با تمام وجود برای پیشرفت و تعالی قم در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند.

استاندار قم ضمن تشکر از فعالیت همه دستگاه‌های قم از جمله نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در طول تعطیلات تابستانی خاطرنشان کرد: هرچند بسیاری از خیابان‌های قم عرض کمی دارد ولی راهنمایی و رانندگی با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی از بروز ترافیک جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: سپاه علی بن ابیطالب (ع)، شهرداری، ادارات دولتی، شورای شهر و دیگر نهادها با هم‌افزایی و همدلی درصدد خدمت به مردم هستند؛ ۲۱ عضو شورای شهر در قالب تیمی واحد، کارهای نظارتی و مشورتی خود را به خوبی انجام می‌دهند.

صالحی‌منش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در مورد سستی خانه و کاشانه رژیم صهیونیستی گفت: به گفته وی، به حول و قوه الهی همان‌طور که امام راحل ۴۰ سال پیش فرمودند اگر همه مسلمانان یک سطل آب بریزند رژیم صهیونیستی را آب می‌برد، امروز هم رهبر معظم انقلاب، مجاهدانه راه ایشان را در پیش گرفته‌اند و به همت والای ملت ایران و سایر مسلمانان، رژیم صهیونیستی نابودشدنی است.

استاندار قم با اشاره به کاهش و کمبود بودجه‌ در سطح کشور گفت: با این وجود سعی داریم در خدمت شهرداری باشیم و موانع کار مدیریت شهری را به حداقل برسانیم؛ تمام دستگاه‌های حفار و نیز اداراتی که به نوعی باید در راستای اهداف شهرداری کارهایشان را انجام دهند با اندک زمان و با سرعت، در پروژه‌های مختلف به یاری شهرداری برخیزند.

صالحی‌منش با بیان اینکه نگاه شورای شهر و شهردار قم در یک افق واحد و وسیع قرار دارد خاطرنشان کرد: دولت وظیفه دارد از این حرکتی که شروع شده با تمام قوا حمایت کند؛ همه دستگاه‌ها موظفند با حمایت‌های همه جانبه خود، به پیشبرد طرح‌های عمرانی کمک کنند تا مردم قم در شهری شایسته زندگی کنند.

استاندار قم اضافه کرد: قم از هر نظر مورد توجه است و وجود مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه و نیز حضور مراجع عظام تقلید از جمله ظرفیت‌های این شهر به شمار می‌روند و افتخار همه ما این است که خادمان شهر اهل بیت (ع) هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تعهد می‌کنم با تمام قوا پیگیری‌های لازم را در مورد پروژه‌های مهمی مانند مترو و مونوریل قم در دولت داشته باشم و ظرفیت‌های مناسبی را برای فعالیت‌های شهرداری فراهم کنم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc14qi.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما