يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 25890

بدمینتون قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش و جوانان قم با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون نگاه ویژه‌ای به بدمنیتون قم داشته باشد گفت: تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.
بدمینتون قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی غیاثی در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قم اظهار کرد: رشته بدمینتون در زمره رشته‌های ورزشی موفق قم قرار دارد و موفقیت این رشته در صعود به لیگ دسته اول کشور شاهدی بر این مدعاست.

وی گفت: مراجعه کنندگان دیگری برای کاندیداتوری ریاست هیئت بدمینتون وجود داشتند که پس از اطلاع از نامزد شدن مجدد علی پنجه باشی، از حضور در بین نامزد‌ها صرف نظر کردند که این امر نشان دهنده عملکرد مثبت هیئت بدمینتون استان قم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان قم افزود: بدمینتون قم در بخش مردان و زنان رشد چشمگیری از خود نشان داده است و امیدواریم با نگاه مثبت فدراسیون بدمینتون شرایط برای رشد هر چه بیشتر این رشته در قم فراهم شود و توسعه بدمینتون قم نیازمند نگاه ویژه فدراسیون و اعطای میزبانی است.

غیاثی عنوان کرد: فدراسیون بدمینتون نگاه ویژه‌ای به بدمنیتون قم داشته باشد زیرا قم ظرفیت ایفا کردن نقشی موثر‌تر در آینده بدمینتون کشور را دارد و حضور مربیان و داوران نامدار بدمینتون قم در سطح ملی و بین المللی نشان می‌دهند توانایی‌های بدمینتون قم محدود نیست.

وی بیان کرد: سال گذشته مراسم تجلیل از برترین‌های هیئت بدمینتون قم برگزار شد که کار زیبایی از سوی این هیئت در جهت ارج نهادن به تلاش قهرمانان این رشته ورزشی در قم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: از محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون انتظار داریم با نگاهی ویژه به بدمینتون قم، برای رشد این رشته در قم اهتمامی بیش از گذشته داشته باشند.

غیاثی اظهار کرد: بدمینتون قم سال گذشته موفق شد به لیگ دسته اول بدمینتون کشور راه پیدا کند و محمدحسن حسین زاده داور این رشته در قم نیز به عنوان داور بین المللی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی قضاوت می کند که این ، بخش کوچکی از افتخارات ورزش قم است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش اداره ورزش و جوانان قم بر این است که تمام مدال آوران ملی ما در رشته های مختلف ورزشی مورد پشتیبانی و حمایت کافی قرار گیرند البته تا جایی که امکانات و ظرفیت‌های مالی اجازه دهد و اداره کل ورزش و جوانان از مدال آوران ورزش قم در همه رشته ها پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzj0x.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما