دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 25917

برگزاری کارگاه «نگاه تحلیلی از رسانه در حوزه تبلیغ دین»

قم نيوز : قم نیوز: سومین جلسه کارگاه آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با موضوع «نگاه تحلیلی از رسانه در حوزه تبلیغ دین» در قم برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه «نگاه تحلیلی از رسانه در حوزه تبلیغ دین»
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا مسئول دبیرخانه مرکزی مدیریت جهادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه یک روزه با سخنرانی دکتر طالب‌پور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، حجت‌الاسلام آقامیری قائم مقام مدیرعامل موسسه تبیان، دکتر شهبازی از استادان دانشگاه و حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این کارگاه را شنبه ۱۸ مرداد ماه ذکر کرد و گفت: این جلسات در راستای تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در حوزه رسانه و تبلیغ دین برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام اکبری‌نیا تاکید کرد: کارگاه آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور تا پایان امسال هر ماه با موضوعات متنوع در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

دبیرخانه مدیریت جهادی سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای سال ۹۳ به دنبال نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری در قم تشکیل شده تا طرح‌های متناسب با نامگذاری امسال بررسی و در سراسر کشور اجرا شود.

تاکنون ده‌ها طرح فرهنگی و تبلیغی با رویکرد مدیریت جهادی به این دبیرخانه ارسال شده که پس از بررسی دقیق، ۳۷ طرح تصویب و برای اجرا به ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5n0x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما