سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : 25955

انقلاب اسلامی ایران الگوی شکل‌گیری انتفاضه فلسطین است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) قم گفت: سپاه پاسداران بر حسب وظیفه و دستور رهبر معظم انقلاب آمادگی کامل حمایت از مردم مظلوم غزه را دارد، زیرا انقلاب اسلامی سبب شکل گیری انتفاضه اول، دوم و سوم شده است.
انقلاب اسلامی ایران الگوی شکل‌گیری انتفاضه فلسطین است
به گزارش قم نیوز، سرهنگ رضا حافظی با اشاره به اعلان عمومی و رسمی رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: شرایط امروز فلسطین، غزه و داستان اسرائیل یک داستان خاص و ویژه است که رهبر معظم انقلاب بر اساس شرایط خاص غزه اعلان عمومی وحمایت از این مردم مظلوم را به کار بردند.

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) قم با اشاره توطئه اسرائیل، افزود: تحولاتی که در منطقه انجام می‌شود در ادامه توطئه صهیو نیسم جهانی در راستای تثبیت اسرائیل از نیل تا فرات است که نباید اجازه تحقق این رویا را به اسرائیل داد.

وی با اشاره توطئه‌های اسرائیل در منطقه، تصریح کرد: حملات گروهک تروریستی داعش به عراق، سوریه و لبنان در کنار حمایت برخی از کشورهای مرتجع عرب که دست نشانده آمریکا در منطقه هستند مبین تلاش اسرائیل برای تثبیت قدرت خود است.

حافظی با اشاره به حمایت کشورهای غربی ازاسرائیل، عنوان کرد: در حال حاضر اروپا و آمریکا از صهیونیسم جهانی حمایت می‌کنند و برای تحقق آرمان‌های پلید او با تمام توان از اسرائیل حمایت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) قم بااشاره به تلاش برای خنثی سازی نقشه اسرائیل، تاکید کرد: به‌‌ همان میزان که توطئه غرب جدی و بزرگ است تلاش ما نیز چشمگیر باشد که این تلاش و حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم غزه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اگر توطئه‌های قبل صهیونیست خنثی نشده است این توطئه نیز خنثی نمی‌شود، اذعان کرد: در طول تاریخ به وجود آمدن اسرائیل بار‌ها توطئه‌های خبیثانه این رژیم معجول با اتحاد مسلمانان خنثی شده که این مبین سند قابل خنثی شدن توطئه‌های دشمن است.

حافظی با اشاره اعلان عمومی رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: این اعلام عمومی رهبر معظم انقلاب تلاش بیشتر مردم و امت حزب الله را می‌طلبد که در این راستا نیز استراتژی یک سطل آب برای نابودی اسرائیل موثر است.

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) قم با اشاره به وظیفه مردم در برابر جنایات اسرائیل، افزود: بر اساس اعلان عمومی رهبر معظم انقلاب بر همه اعم از کودک تا کهنسال واجب است که در توان خود ملت مظلوم غزه را یاری کنند و جنایات وحشیانه اسرائیل را محکوم می‌کند.

وی با اشاره به وظیفه سپاه در حمایت از مردم غزه، تصریح کرد: سپاه پاسداران بر حسب وظیفه و دستور رهبر معظم انقلاب آمادگی کامل حمایت از مردم مظلوم غزه را دارد، زیرا انقلاب اسلامی سبب شکل گیری انتفاضه اول، دوم و سوم شده است.

حافظی با اشاره به نحوه انجام وظایف سپاه، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های سپاه بر حسب دستور و وظیفه است، بنابراین سپاه آمادگی کامل دارد تا با تمام قوا و تجهیزات از مردم مظلوم غزه حمایت کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcft1d0.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما