سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 25958

بیمارستان امام رضا (ع) در دسترس قرار می گیرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: با هماهنگی های انجام شده و پیگیری های استانداری، مشکل راه دسترسی به بیمارستان تامین اجتماعی (امام رضا (ع)) در آینده نزدیک رفع می شود.
بیمارستان امام رضا (ع) در دسترس قرار می گیرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، در نشست ˈسید علی اکبر طاهاییˈ، معاون مجلس و امور استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدصادق صالحی منشˈ، استاندار قم و ˈسید مجتبی موسویˈ، مدیرکل تامین اجتماعی قم بر لزوم حل مشکل راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی قم تاکید شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در دفتر استاندار قم انجام شد، ˈسید علی اکبر طاهاییˈ از نحوه ارایه خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی قم ابراز خرسندی کرد.

این گزارش حاکی است: مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت تامین اجتماعی، فعالیت ها و اقدامات انجام شده در استان ارایه کرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر تعاون در بازدید از بیمارستان امام رضا(ع)، از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

احداث بیمارستان امام رضا (ع) قم از سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع و به مساحت پنج هزار و ۹۱۴ مترمربع در شش طبقه شامل زیرزمین، طبقه همکف و چهار طبقه فوقانی احداث شده و در مجموع ۲۲ هزار و ۱۱۰ متر مربع مساحت آغاز شد و برای تکمیل فاز نخست آن ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

تاکنون بخش اورژانس، داخلی و جراحی عمومی در فاز نخست و همچنین تکمیل و راه اندازی بخش زنان و زایمان، اورتوپدی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، پاتولژی و مراقبت های ویژه و نوزادان در این بیمارستان راه اندازی شده است.

این بیمارستان با بودجه ای نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال در حال تجهیز نهایی می باشد و به زودی دستگاه سی تی اسکن، اسکوپی ها و تجهیزات نهایی این بیمارستان خردیداری خواهد شد.

بیمارستان امام رضا(ع) قم زیرنظر سازمان تامین اجتماعی، در کیلومتر چهار جاده قم- اراک احداث شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciv3ar.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما