سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 26004

یک‌هزار داوطلب در پایگاه شاهد قم انتخاب رشته می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: پایگاه انتخاب رشته شاهد قم با پوشش یک‌هزار داوطلب شاهد و ایثارگر فعال شد.
یک‌هزار داوطلب در پایگاه شاهد قم انتخاب رشته می‌کنند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ناظمی افزود: پایگاه شاهد در کنار دیگر پایگاه‌های انتخاب رشته در قم فعالیت خود را از ۱۳ مردادماه آغاز کرده است.

وی افزود: این پایگاه با هدف برنامه‌ریزی متناسب با نیازهای داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری کنکور ۹۳ فعال شده تا ضمن ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان کنکور انتخاب رشته برای این عزیزان انجام شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: خانواده معظم شهدا (فرزندان، خواهر و برادر شهدا، جانبازان و آزادگان) در تمام درصدها می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: برنامه انتخاب رشته در پایگاه شاهد با حضور کارشناسان ارشد آموزش دیده و با تجربه در بخش مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته با حضور چهار مشاور خانم و آقا دنبال می‌شود.

ناظمی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که داوطلبان کنکور از فرزندان شاهد و ایثارگر یک‌هزار نفر باشند که ۶۰ تا ۷۰ درصد این عزیزان در این پایگاه حضور می‌یابند.

وی افزود: این پایگاه از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها نیز از ۱۷ تا ۱۹ آماده ارائه خدمات به داوطلبان کنکور است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbagb5.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما