چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 26015

تیم فوتسال فرید قم مغلوب نماینده آذربایجان شرقی شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال فرید قم در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در تبریز مغلوب نماینده آذربایجان شرقی شد.
تیم فوتسال فرید قم مغلوب نماینده آذربایجان شرقی شد
به گزارش قم نیوز، مرحله دوم مسابقات فوتسال انتخابی دسته اول باشگاه‌های کشور در تبریز آغاز شد و تیم فوتسال فرید قم در نخستین گام نتوانست امتیازی به دست آورد.

تیم فوتسال فرید قم در نخستین بازی مرحله دوم این مسابقات در تبریز به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی پایا سازه تبریز رفت و در ‌‌نهایت با گلی که در اواسط نیمه دوم دریافت کرد یک بر صفر مغلوب میزبان شد.

شاگردان مهدی کاکایی در این مسابقه حملات بسیاری انجام دادند اما در گلزنی ناکام بودند گرچه قضاوت ضعیف داوران مسابقه نیز در شکست نماینده قم بی‌تاثیر نبود با این حال فرید قم برای صعود نا‌امید نیست و در ۲ بازی آینده خود به پیروزی نیاز دارد.

تماشاگران ویژه بازی امروز فرید قم و پایاسازه تبریز حسین شمس سرمربی تیم دبیری تبریز و مربی سابقه تیم ملی فوتسال به همراه رضا کردی مربی قمی تیم دبیری تبریز و سابق تیم‌های ماهان تندیس قم و ارم کیش قم بودند.

دومین بازی تیم فرید قم از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد برابر پاس بندر گناوه در تبریز برگزار می‌شود و نماینده قم پس از بازی با پاس، در سومین مسابقه خود با سن سون زاهدان مسابقه می‌دهد در حالی که از این گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

فرید در پیکارهای مرحله نخست که با حضور ۶ تیم پاسارگاد شهرکرد، گالری آرمین آستارا، کیان پارس آباد مغان، شوط جوان ماکو، فرید قم و هیئت روستایی و عشایری سنندج به میزبان آستارا برگزار شد با کسب ۱۰ امتیاز از ۵ مسابقه خود به مرحله دوم صعود کرد.

نماینده قم در این مسابقات با ترکیب محمد جواد اسماعیلی، علی امینی، سیدعلی حسینی، عابد خسروبیگی، حسین امینی، علی قاسمی، رضا میرزایی، روح الله ایثاری، محمد زنگی، محمدعلی مددی، مهدی نوروزی ، مهدی کفاش، محسن سابقی و سعید قلندری با هدایت مهدی کاکایی و سرپرستی وحید نائینی در مسابقات حاضر شده است.

فرید در حالی برای برگزاری این مسابقات عازم تبریز شده که پیش از این برای میزبانی مرحله دوم، تقاضای میزبانی کرده بود اما میزبانی در ‌‌‌نهایت به تبریز واگذار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkz0x.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما