چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 26018

شعار هفته دولت ˈ آرامش و امید ˈ

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم ،شعار هفته دولت را با عنوان ˈآرامش و امیدˈ ذکر کرد و خواستار استفاده از این فرصت ارزشمند جهت نمایش عملکرد درخشان دولت شد.
شعار هفته دولت ˈ آرامش و امید ˈ
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم ،ˈ سید حسن رضویˈ در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: تبیین عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید ضروری است و باید از ظرفیتهای استان در راستای تحقق این امر بهره برد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت از جمله ثبات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور گفت: خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت شریف ایران بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه توسعه رفاه اجتماعی در راستای افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی عاملی بسیار تاثیر گذار است، استفاده از این فرصت ارزشمند جهت نمایش عملکرد درخشان دولت را خواستار شد.

وی درادامه تلاش مسئولان استان و خصوصا شخص استاندار در راستای توسعه روابط دولت با مراجع عظام تقلید، روانسازی ادارات و بانک ها، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و نهایتا بهبود خدمات رسانی به شهروندان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در اولین سال گرامیداشت هفته دولت تلاش می کنیم تا این پیگیری و تعهد را به مردم استان تبیین کنیم.

رضوی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته دولت، غبارروبی مزار شهدا، بیعت با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، افتتاح پروژه های عمرانی، نشست هم اندیشی نخبگان حوزوی، اقتصادی و دانشگاهی جهت دریافت نظرات در راستای تدوین لایحه برنامه ششم توسعه و نیز دیدار مردمی مدیران دستگاه های اجرایی را از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7z9x.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما