چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 26028

اعزام 14 نماینده قم به کشتی قهرمانی نونهالان کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام 14 نماینده قم به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور خبر داد.
اعزام 14 نماینده قم به کشتی قهرمانی نونهالان کشور
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار داشت: معرفی نفرات اعزامی از قم به رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که تیم قم بعد از برگزاری مسابقات انتخابی استان تمرینات خوب و منظمی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است از امروز چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور آغاز شود و از قم نیز تیمی متشکل از ۱۰ کشتی گیر به همراه چهار مربی به این رقابت‌ها اعزام شد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: تیم کشتی فرنگی نونهالان قم به منظور شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور عازم تهران شده و از امروز فرنگی‌کاران شایسته قم برای کسب مدال به روی تشک می‌روند.

وی یادآور شد: آنچه که در سال‌های اخیر موجب پیشرفت کشتی قم شده سرمایه‌گذاری و اهمیت ویژه هیئت به رده‌های سنی پایه است و استعدادهای رده‌های پایه زیر نظر مربیان دلسوز و با دانش کشتی قم به خوبی پرورش یافته‌ و افتخار کسب می‌‌کنند.

وزیری در ادامه به اعضای کادر فنی تیم اعزامی هیئت کشتی قم اشاره کرد و بیان داشت: مهدی علیزاده، مهدی پودنکی، محمد میکائیلی و رسول کنعانی مربیان زحمت‌کش و ساعی کشتی قم هستند که این تیم را برابر حریفان رهنمون خواهند کرد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور از امروز تا هفدهم مردادماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار خواهد شد و تیم کشتی فرنگی قم در هر ۱۰ وزن شانس بالایی برای کسب مدال دارد.

اسامی تیم فرنگی قم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور:

وزن ۳۲ کیلوگرم: رضا صفا
وزن ۳۵ کیلوگرم: امیر عبدی
وزن ۳۸ کیلوگرم: حمید سعادتی
وزن ۴۲ کیلوگرم: علیرضا آریامهر
وزن ۴۷ کیلوگرم: مصطفی کردعلیوند
وزن ۵۳ کیلوگرم: ابوالفضل طالبی
وزن ۵۹ کیلوگرم: محمد رضا مظفری
وزن ۶۶ کیلوگرم: مصطفی فراهانی
وزن ۷۳ کیلوگرم: محمد معین سلیمی
وزن ۸۵ کیلوگرم: سعید حق زاده

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6vni.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما