چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 26037

ماهان تندیس قم به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امید راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم به عنوان تیم نخست و بالاتر از فرش آرای مشهد به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امید راه یافت.
ماهان تندیس قم به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امید راه یافت
به گزارش قم نیوز، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم امید ماهان تندیس قم با قرارگرفتن در صدر جدول گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ماهان تندیس که در این گروه با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان در یک گروه قرار داشت و توانست در دو مرحله رفت و برگشت به میزبانی شهرهای اهواز و مشهد، با اقتدار و با کسب ۳۴ امتیاز از ۳۶ امتیاز ممکن در صدر جدول قرار گرفته و به نیمه نهایی صعود کند.

تن‌ها تساوی تیم ماهان تندیس در دیدار برگشت برابر فرش آرای مشهد رقم خورد که دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند اما نماینده قم در هر ۱۱ مسابقه دیگر حریفان خود را شکست داد و با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به فرش آرا توانست در صدر جدول گروه قرار گیرد.

این تیم در دور برگشت مسابقات در مشهد، ابتدا ۴ بر یک برابر زاگرس خوزستان پیروز شد و سپس با نتیجه ۶ بر یک میلاد تنکابن را در هم کوبید و در بازی با تیم مشهد الرضای خراسان رضوی با پیروزی پرگل ۱۱ بر ۲ میدان را ترک کرد و پس از تساوی برابر میزبان، در آخرین بازی ۳ بر ۲ از سد راه ساری گذشت و مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد.

تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت انجام می‌شود.

محتمل‌ترین گزینه‌ها برای دیدارهای مرحله نیمه نهایی جدال ماهان تندیس قم و شهرداری رشت از یک سو و مصاف حفاری خوزستان با فرش آرای مشهد از سوی دیگر و راهیابی تیم‌های پیروزی به فینال است.

فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، محسن رسولی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی و محمد نمک‌شناس و مهدی زاهدی با مربیگری علی شریفی ترکیب تیم ماهان تندیس را در این مسابقات تشکیل دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqvni.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما