چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 26049

نشست عکاسان قم با معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل ارشاد استان

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نشست صمیمی با عکاسان قمی، دغدغه‌های آن‌ها را دغدغه خود دانست و طرح‌هایی را برای معرفی و حمایت از قشر عکاسان ارائه کرد.
نشست عکاسان قم با معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل ارشاد استان
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلیان در این نشست که پیش از ظهر امروز برگزار شد، خطاب به این قشر از اصحاب رسانه قم گفت: قلم شما عکاسان دوربین‌های شماست به همین خاطر شما به عنوان یک عضو رسانه محسوب نمی‌شوید بلکه یک رسانه کامل هستید چرا که یک عکس می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری ممکن را در جامعه ایجاد کند.

وی در ادامه بر ضرورت اتحاد عکاسان در فعالیت‌های حرفه‌ای خود تاکید کرد و افزود: عکاسان قمی برای دیده شدن باید مطالبه‌گر باشند تا به اهداف خود برسند.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن ارائه طرحی، راه‌اندازی انجمن عکاسان آیینی را پیشنهاد داد و تصریح کرد: با توجه به جایگاه دینی شهر قم به لحاظ وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، ۴۴۰ امامزاده و همچنین وجود مناسبت‌های مختلف آیینی و برگزاری مراسم مذهبی در قم، با راه‌اندازی انجمن عکاسان آیینی در این شهر می‌توان موج جدید آیینی در سطح کشور ایجاد کرد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیشنهاد دیگر خود از عکاسان خواست تا از هر هفته فعالیت خود در سال ۹۲ که مجموعاً ۵۲ عکس می‌شود، یک عکس برای تهیه مجموعه نمایشگاهی انتخاب کرده و تحویل این اداره‌کل دهند.

عکاسان قمی حاضر در این جلسه نیز در ادامه به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که حمایت بهتر و بیشتر از این قشر، تفکیک عکاسان حرفه‌ای و حفظ شأن و جایگاه عکاسان از جمله این نظرات بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaownu.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما