چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 26050

پرونده مومنی در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: پرونده مهدی مومنی بازیکن این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیدگی می‌شود.
پرونده مومنی در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود
عباس جهان بینی درباره وضعیت استقرار تیم فوتبال صبا در قم اظهار کرد: سیاست باشگاه صبا بر این اصل قرار گرفته بوده که تمرینات تیم صبا پس از سال‌ها به قم منتقل شود و با وجود دشواری‌های این امر، خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم و در آینده نیز تمرینات صبا به طور دائم در قم برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تمرینات صبا به تهران بازگردد گفت: باشگاه صبا قاطعانه برنامه‌های خود را در قم دنبال می‌کند و حضور این تیم در تهران تنها برای برگزاری اردو یا بازی تدارکاتی است و قرار نیست تمرینات را به تهران بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره وضعیت زمین تمرینی این تیم بیان کرد: وضعیت فعلی ورزشگاه هلال احمر که زمین تمرینی رسمی ماست و به صورت اجاره یک ساله در اختیار باشگاه است مناسب است و عمده تمرینات ما در این ورزشگاه انجام می‌شود البته ممکن است بر اساس شرایط ویژه نیاز به تمرین در ورزشگاه یادگار امام (ره) پیدا کنیم که با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان این کار انجام می‌شود.

جهان بینی افزود: تلاش ما بر این است که آسیبی که زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) نرسد زیرا شرایط کیفی این ورزشگاه در حال حاضر بسیار خوب است و برای اینکه در فصول سرد سال هم شرایط مطلوبی داشته باشد نیازمند توجه و رسیدگی است.

وی درباره وضعیت مهدی مومنی بازیکن صبا که همزمان در لیست دو تیم صبا و استقلال صنعتی خوزستان قرار دارد تصریح کرد: تاکید می‌کنیم که مهدی مومنی با باشگاه صبا قرارداد دارد ولی وی با استقلال خوزستان صحبت کرد و به این تیم ملحق شد و ما هم چون وی را بازیکن صبا می‌دانستیم نامش را در فهرست تیم قرار دادیم و قرار است پرونده مومنی در کمیته انضباطی رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم عنوان کرد: مومنی اگر می‌خواست از صبا جدا شود باید به صورت توافقی این کار را می‌کرد نه اینکه به صورت یک طرفه با استقلال خوزستان قرارداد ببندد.

جهان بینی در مورد وضعیت قرارداد مجید هوتن و مرتضی کاشی خاطرنشان کرد: مجید هوتن در برنامه‌های فصل کنونی صبا و صمد مرفاوی جایی نداشت و مجاز به خروج از صبا و دریافت رضایت نامه‌اش بوده و مرتضی کاشی هم مشکل آسیب دیدگی دارد و به محض اینکه مشکلش حل شود دوباره در لیست صبا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxxqi.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما