قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اجناس خارجی از اعتبار برخوردار هستند در حالی که اجناس ایرانی به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها معتبر نیستند و تنها اعتبار کشور را لکه‌دار می‌کنند.
انتقاد ‌آیت‌الله علوی گرگانی از سهل‌انگاری برخی تولیدکنندگان اجناس داخلی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در جمع گروهی از مهندسان برق نیروگاه شهید سلیمی نکا مازندران به تقسیم‌بندی بندگان اشاره و اظهار کرد: یک دسته از بندگان عده‌ای هستند که تلاششان تنها برای تامین نیازهای دنیوی است و به آخرت توجهی ندارند.

وی افزود: عده‌ای نیز علاوه بر کار و تلاش در دنیا نیت خدایی دارند و به دنبال کسب رضایت خداوند هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی تنها به دنیا و تامین لذات آن توجه دارند و از آخرت و آبادسازی آن غافل هستند.

علوی گرگانی با بیان اینکه برخی به دنبال کشت دنیا و برخی در صدد کشت آخرت هستند گفت: آنهایی که طالب دنیا هستند به اجر دنیوی و حق و مزد خود رضایت داشته و توجهی به اجر معنوی و اخروی اعمال خود ندارند.

وی توجه به نیت الهی را مهم دانست و تاکید کرد: اگر تلاش‌ها با نیت الهی و در راه خدا انجام شود سعادت و عاقبت‌بخیری را به همراه دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خداوند اجر کسانی را که هم به بعد مادی توجه می‌کنند و هم نیت خدایی دارند را بهشت و عاقبت‌بخیری برشمرده است.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه کار تنها باید برای خدا انجام شود، افزود: افراد برای کسب موفقیت و سعادت باید دلسوزانه و به درستی به انجام امور بپردازند و در آن کوتاهی نکنند.

وی یادآور شد: بهترین کارها زمانی است که به صورت احسن و تمام و کمال انجام شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم به سهل‌انگاری عده‌ای در تولید اجناس ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: اجناس خارجی از اعتبار برخوردار هستند در حالی که اجناس ایرانی به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها معتبر نیستند و تنها اعتبار کشور را لکه‌دار می‌کنند.

علوی‌گرگانی دارا بودن تعهد عملی را مهم‌ترین عامل موفقیت در کارها خواند و تاکید کرد: اگر در انجام امور تعهد داشته باشید بدون شک اجر دنیوی و معنوی دریافت می‌کنید .

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0gb5.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما