شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 26123

قم در المپیک نوجوانان جهان 2 نماینده دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور 2 نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2014 رده سنی نوجوانان جهان خبر داد.
قم در المپیک نوجوانان جهان 2 نماینده دارد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف المپیک ۲۰۱۴ نوجوانان جهان ترکیب تیم‌های ملی اعزامی کشورمان مشخص شده و از قم نیز ۲ نماینده در این المپیک حضور دارند.

وی ادامه داد: ما امید زیادی داشتیم که تعداد نماینده‌های بیشتری از کشتی استان قم در مسابقات کشتی المپیک نوجوانان جهان حضور داشته باشند اما متاسفانه از دستیابی به این مهم محروم شدیم و در نهایت دارای ۲ سهمیه حضور در این رقابت‌های جهانی هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: ما در مسابقات رشته کشتی فرنگی المپیک نوجوانان جهان یک داور و یک مربی خواهیم داشت در حالی که داور قمی اعزامی به این رقابت‌ها سعید عباسی داور بین‌المللی و شاخص کشتی قم محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ترکیب تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان به این رقابت‌ها به نمایندگی از استان قم روح‌الله میکائیلی در کادر فنی حضور دارد و این مربی جوان بعد از مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۱۳ و نوجوانان آسیا و جهان در سال ۲۰۱۴ بار دیگر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را در مقابل رقبای مطرح خارجی بر عهده خواهد داشت.

حلوایی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ این رقابت‌‌ها قرار است از اوایل شهریورماه به میزبانی شهر نانجینگ کشور چین به انجام برسد و به همین منظور نمایندگان قم همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بیست و هشتم مرداد‌ماه عازم چین می‌شوند.

وی با اشاره به رقابت ورزشکارانی از ۲۰۴ کشور در المپیک نوجوانان جهان اظهار کرد: مطابق معمول بیشتر رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی، چینی‌ها به عنوان کشور میزبان، بزرگترین کاروان ورزشی را در این رقابت‌ها دارند و در مجموع بیش از سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار در المپیک نوجوانان در شهر نانجینگ این کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در مجموع بیش از سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار از ۲۰۴ کشور در المپیک نوجوانان حضور دارند در حالی که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات‌ این المپیک از ۱۶ تا ۲۸ آگوست در چین به انجام خواهد رسید.

وی با بیان این‌که روح‌الله میکائیلی در مسابقات نوجوانان آسیا و جهان و سعید عباسی در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیز حضور داشته‌اند، اظهار کرد: المپیک نوجوانان برای دومین بار برگزار می‌شود در حالی که نخستین دوره آن چهار سال قبل به میزبانی سنگاپور در سال ۲۰۱۰ برگزار شد و در این دوره از مسابقات ورزشکاران رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsf0x.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما