يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 26179

جلسه فوق العاده بررسی آلودگی هوای استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جلسه فوق العاده کمیته آلودگی هوای استان قم با حضور کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد.
جلسه فوق العاده بررسی آلودگی هوای استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، دومین جلسه کمیته بررسی آلودگی هوای استان قم به صورت فوق العاده با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه با توجه به بروز مکرر آلودگی ها و انتشار گرد و غبار و ریزگردها در استان قم، علل و عوامل این معضل مورد بحث و بررسی جدی قرار گرفته و اعضای کمیته بر ارایه راهکارهای کوتاه و میان مدت برای کاهش آلودگی هوای استان تاکید کردند.
در این جلسه همچنین ضمن بررسی چالش های زیست محیطی از خشك شدن تالاب هاي و منابع آبي، بیابان زایی، گرمایش هوا و کمبود فضای سبز، نیازها و محدودیت های هرکدام از دستگاههای اجرایی در جهت کاهش آلودگی هوا و مهار گرد و غبار و ریزگردها در استان قم تبیین شد.
تهیه و تدوین گزارش جامع وضعیت آلودگی هوای استان و پیگیری طرح جامع پیش بینی و کاهش آلودگی هوای استان که پیش از این از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با مشارکت برخی دستگاههای مرتبط تهیه و به مدیریت بحران استانداری قم ارایه شده بود، از جمله مهمترین مصوبات کمیته آلودگی هوای استان قم بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceoz8w.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما