يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 26180
مشاور وزير كشور خبر داد:

اعزام مبلغ برای بیان آسیب‌های اجتماعی استعمال مواد مخدر

قم نيوز : قم نیوز: وزير كشور در امور هماهنگي روحانيت و ائمه جمعه و جماعات از تلاش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای انعقاد تفاهم‌نامه با حوزه علمیه قم برای اعزام مبلغ خبر داد.
اعزام مبلغ برای بیان آسیب‌های اجتماعی استعمال مواد مخدر
به گزارش قم نیوز به نقل از دفتر مشاور وزير كشور در امور هماهنگي روحانيت، ائمه جمعه و جماعات، حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی در سفری به استان اصفهان با حضور در دفتر آيت‌الله سید یوسف طباطبايي‌نژاد نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان با وی ديدار و گفتگو کرد.
در اين ديدار آيت‌الله طباطبايي‌نژاد خواستار برنامه ريزي صحيح و دقيق در راستای ارتقای فرهنگ ديني جامعه شد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعي در جامعه از قبيل بدحجابي و اختلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها و بعضي از محيط‌ها خواستار حل اين گونه آسیب‌ها شد.
وی با اشاره به بعضي از آسيب‌هاي اجتماعي مواد مخدر افزود: يكي از آسيب‌هاي مهم مواد مخدر اين است افرادي از معتادان كه اقدام به ترك مواد مخدر مي‌کنند، جامعه نسبت به پذيرش آنها امتناع داشته و بیشتر آنها با مشكل اشتغال و معيشت روبه‌رو هستند.
آيت‌الله طباطبايي‌نژاد با اشاره به مسئوليت وزير كشور در ستاد مبازره با مواد مخدر، خواستار ايجاد تسهيلات لازم و مناسب برای اين گونه موارد شد.
در ابتدای اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازي مشاور وزير كشور در امور هماهنگي روحانيت و ائمه جمعه و جماعات ضمن ابلاغ سلام وزير كشور گزارشي از عملكرد خود در مدت سه ماهه انتصابش ارائه کرد و مهم‌ترين كار در اين مدت را تهيه شرح وظايف مشاوران استانداران در امور روحانيت دانست.
مشاور وزیر کشور هدف از ديدارش با شخصیت‌های برجسته حوزوی و ائمه جمعه استان‌ها را علاوه بر بهره‌گيري معنوي، دريافت نظرات و پيشنهادات علماي بلاد در مسائل مختلف کشور دانست.
وی ضمن تجليل از شخصيت علمي و سياسي آيت‌الله طباطبايي‌نژاد، وی را از ائمه جمعه موفق دانست كه در موضع گيري‌هاي سياسي خود، همواره به صورت فراجناحي عمل کرده و اقدامات جريانات افراطي را در ساليان گذشته محكوم کرده است.
حجت‌الاسلام نمازی در پاسخ به فرمايشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نسبت به حل معضلات اجتماعي گفت: با عنايت وزير كشور به زودي ستاد مبارزه با مواد مخدر با برخي از مراكز فرهنگي و تبليغي در حوزه علميه قم برای اعزام مبلغ جهت آشنايي مردم با معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از استعمال مواد مخدر تفاهم نامه‌اي منعقد خواهد کرد.
وی تاکید کرد: دكتر رحماني فضلي وزير كشور عنايت ويژه‌اي نسبت به حل معضل بيكاري و معيشت معتادانی كه اقدام به ترك اعتياد کرده‌اند دارد و برنامه‌هايي در اين خصوص در ستاد مبارزه با مواد مخدر تدارك ديده است.
مشاور وزیر کشور در پايان گزارش اجمالي از عملكرد ستاد صيانت از عفاف و حجاب ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzq9x.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما