يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 26198

خبرنگاران بهترین پیام رسانان فرهنگ ارزشی دفاع مقدس هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: خبرنگاران متعهد بهترین و موثرترین پیام رسانان فرهنگ ارزشی و حماسی دوران دفاع مقدس به آحاد جامعه هستند.
خبرنگاران بهترین پیام رسانان فرهنگ ارزشی دفاع مقدس هستند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، احمد حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به‌خصوص شهدای عرصه رسانه، به فرمایش حضرت امام(ره) اشاره کرد و عنوان کرد: خبرنگاران منادیان آگاهی بخشی به جامعه هستند و در مسیر اعتلای نظام و انقلاب و فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و همچنین تحقق خواست بحق آحاد افراد جامعه و نظام اسلامی گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند افزود: حضرت امام(ره) تاکید داشتند که مسئولان گزارش کارهای خود را به مردم ارائه دهند و این امر مهم، افتخاری بر عهده خبرنگاران جامعه است که هم خواست مردم را به اطلاع مسئولان رسانده و هم به عنوان امین و راهنمای دلسوزی برای مسئولان و خدمتگزار موثری برای مردم، موجب باقیات صالحاتی برای خود خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به ارزشمندی و مسیر پرفراز و نشیب حرفه خبرنگاری گفت: با وجود دشواری‌های که بر سر راه این حرفه وجود دارد، با این حال خبرنگاران متعهد، پرتلاش و دلسوز با روحیه جهادی خود دائما برای رشد و تعالی جامعه در تلاشند و از هیچ حرکتی فروگذار نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حرفه خبرنگاری از تقدس خاصی برخوردار است افزود: خداوند در آیه شریفه «ن والقلم و ما یسطرون» به قلم و آنچه نگاشته می‌شود قسم یاد کرده است و این موضوع، ارزش و اهمیت و تقدس آن را دوچندان می‌کند.

حسینی با یادآوری اینکه برای ترویج و نهادینه کردن ارزش‌ها ناگزیر به استفاده از ابزار رسانه هستیم، ابراز کرد: شناخت رسانه به عنوان ابزاری که تعالیم ارزشی اسلام، سبک زندگی اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کرده و به نسل‌های آینده منتقل می‌کند، مستلزم اینست که اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد علاوه بر تقویت توانمندی و مهارت، امانتداری، انصاف و تقوای الهی را نیز در راس کار خود قرار دهند تا در این زمینه روز به روز به توفیقات جدیدی در انجام رسالت خویش دست یافته و اسباب سربلندی نظام اسلامی و عزت را بیش از پیش فراهم کنند.

وی با اشاره به نیات پلید دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی در جنگ نرم و تخریب خانواده و بنیان‌های اعتقادی جامعه ابراز کرد: امروز مسئولیت خبرنگاران متعهد در این کارزار فرهنگی و جنگ نرم و رویایی با دشمن نامرئی، مسئولیتی سنگین همچون مبارزه مستقیم رزمندگان اسلام با دشمنان در خط مقدم نبرد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خبرنگاران متعهد را از بهترین پیام‌رسانان فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده خواند و ابراز کرد: این گروه از اصحاب رسانه هستند که در کنار مسئولیت ذاتی خود در جامعه، در شرایط فعلی منطقه و جهان دفاع از مظلوم و افشای ظلم ظالمان و مستکبران را فراموش نکرده و در ادامه خط سرخ شهیدان، فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی را در پرتو رهنمودهای ولایت ترویج می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcyd0.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما