دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 26219

تعامل قم و لبنان در تبادل تجربیات مدیریت شهری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: امیدواریم بتوانیم تجربه خود را در مدیریت شهری به شهرهای لبنان ارائه کرده و از تجربیات شهرهای لبنان در مدیریت شهری قم بهره بگیریم.
تعامل قم و لبنان در تبادل تجربیات مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری صبح امروز در دیدار اعضای حزب‌الله لبنان و شهرداران این کشور با عرض خیر مقدم به هیئت لبنانی اظهار کرد: پیروزی‌ها و موفقیت‌های حزب‌الله برای ما افتخار است و مفتخریم که در دورانی میزبان سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان بودیم.

وی بیان کرد: برقراری مراودات و تعاملات بین شهرهای لبنان و قم ارزنده بودیم و اینکه امروز میزبان مسئولان مناطق شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه لبنان هستیم مایه افتخار است.

شهردار قم تصریح کرد: به زودی اجلاس بسیاری از شهرهای جهان را با محوریت شهر قم و با توجه به فرمایش حضرت امام صادق(ع) که فرمودند «قم حرم اهل بیت است» را برگزار خواهیم کردیم و البته شهر بعلبک لبنان نیز جزو شهرهای شرکت کننده در این اجلاس است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم تجربه خود را در مدیریت شهری به شهرهای لبنان ارائه کرده و از تجربیات شهرهای لبنان در مدیریت شهری قم بهره بگیریم.

دلبری ادامه داد: شهر قم دارای موقعیت خاصی است و در سال‌های گذشته با عنایت رهبر معظم انقلاب این شهر روبه‌ آبادانی است و ایشان حساسیت ویژه‌ای نسبت به این شهر دارند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی از قم شروع شده است و این شهر زادگاه انقلاب اسلامی است و امروز در اقصی نقاط کشور افراد تحصیل کرده در حوزه علمیه قم مشغول تبلیغ دین مبین اسلام هستند.

شهردار قم یادآور شد: در کشور جمهوری اسلامی ایران به صورت کلان و در شهر قم به صورت خاص این افتخار و آمادگی را داریم که در خدمت مسئولان کشور لبنان بوده و آماده برقراری تعامل با مدیریت شهری لبنان هستیم و امیدواریم که بتوانیم زمینه حضور زائران لبنانی در قم را فراهم کرده و دلاورمردی‌های حزب‌الله لبنان را به مردم قم که علاقمند به حزب‌الله هستند نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر قم در ۲۱ نفر بوده و این افراد با رای مردم انتخاب می‌شوند اظهار کرد: این اعضا شهردار را انتخاب کرده و دوره شورای اسلامی شهر چهارساله است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjh8e8.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما