کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمدید مهلت پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم

خبرگزاری فارس , 20 مرداد 1393 ساعت 12:24

قم نیوز: مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور و با شرط معدل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سعید خرمی سابقه ۱۲ ساله این مرکز به عنوان نخستین مرکز آموزش علمی کاربردی استان را با هدف تامین نیازهای جامعه و ظرفیت فرهنگی و هنری استان قم دانست و اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با توجه به حوزه ماموریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی مهرماه ۱۳۹۳ در سه رشته بدون کنکور و با شرط معدل دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در نیمسال تحصیلی جاری ۹۰۶ دانشجو (۴۳۲ خانم و ۴۷۸ آقا) در رشته‌های مختلف در این مرکز مشغول تحصیل هستند ادامه داد: در مقطع کاردانی ۶ رشته امور فرهنگی، انیمیشن، گرافیک، نقاشی، خبرنگاری و تدوین و در مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته‌های امور فرهنگی گرایش فعالیت‌های قرآنی، مذهبی - گرایش تبلیغات تجاری - گرایش برنامه‌ریزی فرهنگی و گرافیک گرایش تصویرسازی - گرایش پوستر و نشانه و گرایش تزئینی و محیطی - نقاشی، در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم تدریس می‌شود.

خرمی در ادامه از تمدید مهات ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در این دانشگاه خبر داد و از متقاضیان خواست تا ۲۶ مردادماه برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش مرکز واقع در خیابان شهید لواسانی (خیابان ساحلی، جنب اداره ثبت احوال) مراجعه و یا با شماره تلفن این مرکز (۳۷۷۰۶۵۶۹ – ۳۷۷۱۲۸۲۸) تماس حاصل کند.

مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به رشته‌های ثبت نامی در این مرکز اشاره کرد و افزود: رشته‌های ثبت نامی این دانشگاه در مقطع کارشناسی، سه رشته گرافیک گرایش تصویرسازی، مدیریت فرهنگی گرایش برنامه ریزی فرهنگی و انیمیشن (کارگردانی) اعلام شده است.

خرمی در پایان وب سایت مرکز به نشانی www.farhanghonarqom.ir را برای اطلاع علاقمندان از آخرین اخبار و اطلاعات دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی کرد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26239

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26239/تمدید-مهلت-پذیرش-دانشجو-بدون-کنکور-مرکز-علمی-کاربردی-فرهنگ-هنر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir