قم نيوز : قم نیوز: مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور و با شرط معدل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.
تمدید مهلت پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم
به گزارش قم نیوز، سعید خرمی سابقه ۱۲ ساله این مرکز به عنوان نخستین مرکز آموزش علمی کاربردی استان را با هدف تامین نیازهای جامعه و ظرفیت فرهنگی و هنری استان قم دانست و اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با توجه به حوزه ماموریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی مهرماه ۱۳۹۳ در سه رشته بدون کنکور و با شرط معدل دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در نیمسال تحصیلی جاری ۹۰۶ دانشجو (۴۳۲ خانم و ۴۷۸ آقا) در رشته‌های مختلف در این مرکز مشغول تحصیل هستند ادامه داد: در مقطع کاردانی ۶ رشته امور فرهنگی، انیمیشن، گرافیک، نقاشی، خبرنگاری و تدوین و در مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته‌های امور فرهنگی گرایش فعالیت‌های قرآنی، مذهبی - گرایش تبلیغات تجاری - گرایش برنامه‌ریزی فرهنگی و گرافیک گرایش تصویرسازی - گرایش پوستر و نشانه و گرایش تزئینی و محیطی - نقاشی، در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم تدریس می‌شود.

خرمی در ادامه از تمدید مهات ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در این دانشگاه خبر داد و از متقاضیان خواست تا ۲۶ مردادماه برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش مرکز واقع در خیابان شهید لواسانی (خیابان ساحلی، جنب اداره ثبت احوال) مراجعه و یا با شماره تلفن این مرکز (۳۷۷۰۶۵۶۹ – ۳۷۷۱۲۸۲۸) تماس حاصل کند.

مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به رشته‌های ثبت نامی در این مرکز اشاره کرد و افزود: رشته‌های ثبت نامی این دانشگاه در مقطع کارشناسی، سه رشته گرافیک گرایش تصویرسازی، مدیریت فرهنگی گرایش برنامه ریزی فرهنگی و انیمیشن (کارگردانی) اعلام شده است.

خرمی در پایان وب سایت مرکز به نشانی www.farhanghonarqom.ir را برای اطلاع علاقمندان از آخرین اخبار و اطلاعات دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb95b5.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما